Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jamen jeg skal jo være flink og sunn Kjenner til og med at jeg ikke har lyst på noe usunt nå, etter å ha fråtsa i to uker :D Men det er jo ikke noe gøy Ooo, gleder meg til nye Metallica-albumet kjenner jeg... Et "heavier" Black Album høres jo bra ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kommer jeg aldri til å begynne på, altfor glad i karbohydrater Satser mer på at variert kostholdt. Jeg er delvis på lavkarbo allerede. Spiser bare brødskiver. Ikke poteter eller pasta eller sånt. Uansett. Null problem å kjøpe inn posevis med potetgull om det er det som trengs for å få møtt deg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kanelboller/skillingsboller FTW! [btw trodde jeg ftw betød fuck the what når jeg var mindre - skjønte ikke bæret..] Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kanelboller/skillingsboller FTW! [btw trodde jeg ftw betød fuck the what når jeg var mindre - skjønte ikke bæret..] Ååå, kanelboller er noe av det beste i verden. Kanskje jeg skal prøve å lage det på lørdag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg er delvis på lavkarbo allerede. Spiser bare brødskiver. Ikke poteter eller pasta eller sånt. Spiste bare svoren på ribba du da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 kjfwkfdna jeg har glemt å fortelle at jeg har vært i Aidensfield OG sett togstasjonen ved Hogwarts!!!!!!!!!!!!! Eller har jeg sagt det? Går litt i surr. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kanelboller/skillingsboller FTW! [btw trodde jeg ftw betød fuck the what når jeg var mindre - skjønte ikke bæret..] Ååå, kanelboller er noe av det beste i verden. Kanskje jeg skal prøve å lage det på lørdag. Her sender jeg deg noen du kan printe ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Haha, NRK dama sa "Arnold Svartsen Egger", sikkert redd for å si negger. lol Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Her sender jeg deg noen du kan printe ut Har ikke printer, slikker på skjermen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Her sender jeg deg noen du kan printe ut Har ikke printer, slikker på skjermen. Brenne ut på cd og spise plata? - eller kanskje det bare fungerer på smultringer? Hmm, på tide å fjerne juleavataren. Julen varer egentlig ikke til påske... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hmm, på tide å fjerne juleavataren. Julen varer egentlig ikke til påske... Great minds think alike. På tide med forandring her og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ååå, kanelboller er noe av det beste i verden. Kanskje jeg skal prøve å lage det på lørdag. Lærerinne og liker å lage kaker... Spiste bare svoren på ribba du da? Eh...? Tror du har misforstått litt med lavkarbo. Ribba består av fett og kjøtt. Hva spiste jeg? fett og kjøtt. Hele svineribba og hele pinnekjøttet. Og litt attåt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vektklubben har trolig nok et forum som er mer retta mot deres diskusjonsemner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vektklubben? Jeg er under 100 kilo, så trenger ikke slikt tull. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vektklubben? Jeg er under 100 kilo, så trenger ikke slikt tull. Tøys. Jeg har en BMI på godt under 20, men jeg er allikevel et hardbarka medlem i vektklubben! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vektklubben? Jeg er under 100 kilo, så trenger ikke slikt tull. Man er overvektig dersom man veier 100kg og er 150 høy.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tøys. Jeg har en BMI på godt under 20, men jeg er allikevel et hardbarka medlem i vektklubben! Hva har du der å gjøre? Man er overvektig dersom man veier 100kg og er 150 høy.. Korrekt, men jeg er en mann. Vi menn har en tendens til å være litt høyere enn 1.50 høy. Prøv 1.90 meter høy, og rundt 90-95 kilo. Perfekt vekt ifølge meg selv. BMI kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) En intergalaktisk bolle? Endret 23. januar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, en intergalaktisk bolle er faktisk svært anbefalt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Mamma-hun bærer deg 9 måneder i sitt hjerte♥ Mamma- navn som ingen kunne erstatte.♥ Mamma- som alltid er der for deg♥ Mamma- som gir sitt liv for deg♥ Mamma-den eneste kvinnelige personen i ditt liv som du kan stole på.♥ 60% av folk vil ikke kopiere og sette dette på statusen sin i frykt for at ingen vil like eller skammer seg over mamman sin, kopier denne om du elsker mamman din ♥ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg