Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jeg aldri til å begynne på, altfor glad i karbohydrater :love: Satser mer på at variert kostholdt.

Jeg er delvis på lavkarbo allerede. Spiser bare brødskiver. Ikke poteter eller pasta eller sånt.

 

Uansett. Null problem å kjøpe inn posevis med potetgull om det er det som trengs for å få møtt deg. :tease:

Lenke til kommentar

Kanelboller/skillingsboller FTW!

 

[btw trodde jeg ftw betød fuck the what når jeg var mindre :p - skjønte ikke bæret..]

 

 

Ååå, kanelboller er noe av det beste i verden. Kanskje jeg skal prøve å lage det på lørdag.

 

Her sender jeg deg noen du kan printe ut :)

post-214279-0-14986200-1327350692_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ååå, kanelboller er noe av det beste i verden. Kanskje jeg skal prøve å lage det på lørdag.

Lærerinne og liker å lage kaker... :love:

Spiste bare svoren på ribba du da? :ermm:

Eh...? Tror du har misforstått litt med lavkarbo. Ribba består av fett og kjøtt. Hva spiste jeg? fett og kjøtt. Hele svineribba og hele pinnekjøttet. Og litt attåt.

Lenke til kommentar

Tøys. Jeg har en BMI på godt under 20, men jeg er allikevel et hardbarka medlem i vektklubben! :cool:

Hva har du der å gjøre?

Man er overvektig dersom man veier 100kg og er 150 høy..

Korrekt, men jeg er en mann. Vi menn har en tendens til å være litt høyere enn 1.50 høy. Prøv 1.90 meter høy, og rundt 90-95 kilo. Perfekt vekt ifølge meg selv. BMI kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Mamma-hun bærer deg 9 måneder i sitt hjerte♥

Mamma- navn som ingen kunne erstatte.♥

Mamma- som alltid er der for deg♥

Mamma- som gir sitt liv for deg♥

Mamma-den eneste kvinnelige personen i ditt liv som du kan stole på.♥

60% av folk vil ikke kopiere og sette dette på statusen sin i frykt for at ingen vil like eller skammer seg over mamman sin, kopier denne om du elsker mamman din ♥

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...