Yavel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 occupy Diskusjon.no ingen poster noe i dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Javel, Yavel, hvorfor skal vi da occupye Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fuck the system! Jeg poster når jeg vil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Pass deg nå, ellers kommer Storebror og tar deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Markér en dag på kalenderen med "Geir", så tar vi et møte på byen. Får jeg potetgull da? Edit: Åå, jeg elsker Van Morrison Endret 23. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hmm.. Tilbake i Trondheim nå, det er kaldt her. Og glatt. Og fullt av skolearbeid som må gjøres. Blant annet å skrive en logg over hvordan jeg føler angående arbeidsmetodene vi har brukt de to siste ukene på skolen. Litt vanskelig, siden jeg ikke har vært med på noe som helst. Teite lærere. Ikke en vanskelig eller tidkrevende oppgave altså... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 occupy Diskusjon.no ingen poster noe i dag! Muligens noe sent... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Markér en dag på kalenderen med "Geir", så tar vi et møte på byen. Får jeg potetgull da? Edit: Åå, jeg elsker Van Morrison Potetgull, *kremt*, *kremt*, nå tror jeg vi tar det litt rolig med potetgullet, Hedvig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 occupy Diskusjon.no ingen poster noe i dag! Muligens noe sent... Hinter bare til at det er dødt her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Får jeg potetgull da? Alt er mulig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) @Yavel Noen nevnte noe om liv i går... Vet ikke hva det er, men det ser ut til å påvirke diskusjon en del for tiden. Endret 23. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 @ Kakeshoma Tror det er, det vi ikke har Fuck the system! Jeg poster når jeg vil. CIA is on the way! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 @ Kakeshoma Tror det er, det vi ikke har Fuck the system! Jeg poster når jeg vil. CIA is on the way! Eller det vi burde ha... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sinnsykt vanskelig å bare spise gåtteri i helgene... Bare så vidt overlevd dag 1 ennå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg lider av latskap når det kommer til godteri. Jeg er så lat at jeg ikke orker å kjøpe det. Eller å hente det i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sinnsykt vanskelig å bare spise gåtteri i helgene... Bare så vidt overlevd dag 1 ennå. Jeg jobbet på båt, så viss jeg ikke kjøpte godteri før jeg reiste, så fikk jeg ikke noe hele uka. Det var eneste måten jeg klarte å holde kontroll Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Potetgull, *kremt*, *kremt*, nå tror jeg vi tar det litt rolig med potetgullet, Hedvig Jammen.. potetgull! Sidne jeg har kommet tilbake til Trondheim gjelder dog godteri- og snacksavtalen min, så nå kan jeg bare spiste litt usunt en dag i uka, og være kjempeflink med mat og trim ellers. Dritkjipt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Psst, Lavkarbo! *edit* Ikke at det er noe galt med "litt ekstra". Mer å ta i, mer å være glad i. Endret 23. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jammen.. potetgull! Sidne jeg har kommet tilbake til Trondheim gjelder dog godteri- og snacksavtalen min, så nå kan jeg bare spiste litt usunt en dag i uka, og være kjempeflink med mat og trim ellers. Dritkjipt. Du kan få alt potetgullet du vil her Kom kom Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Psst, Lavkarbo! *edit* Ikke at det er noe galt med "litt ekstra". Mer å ta i, mer å være glad i. Kommer jeg aldri til å begynne på, altfor glad i karbohydrater Satser mer på at variert kostholdt. Du kan få alt potetgullet du vil her Kom kom Jamen jeg skal jo være flink og sunn Kjenner til og med at jeg ikke har lyst på noe usunt nå, etter å ha fråtsa i to uker :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg