Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått en mye større skjerm..og siden oppløsningen er høyere, får jeg gigantiske hvite felt på hver side av "forumet".

Kan man få det til å dekke hele skjermen igjen?

 

Bruker du virkelig ikke split screen? DU SKULLE IKKE HATT SÅ STOR SKJERM!

Halv skjerm til nettleser, halv skjerm til film o.l.

Lenke til kommentar

Ser problemet smurfen, sliter med samme greien selv. Ikke litt villig til å flytte til oslo, men sykt lyst på bibliotekar-utdanningen. Løsningen min blir mest sannsynlig litteraturvitenskap. Nok av bachelorer som gjør en ettertraktet innen bibliotek.

Ja, lurer på litteraturvitenskap e.l. selv, siden det er en linje for det i Trondheim.

 

Skjønt, aller mest fristende utdanningsmessig er nok kulturminneforvaltning, og jeg er usikker på hvor lett det er å få jobb på bibliotek og andre steder man får jobb med bibliotekarutdanning i disse dager / om 3 år.

Jeg har prøvd å finne meg praksisplass på bibliotek rundt om i Trondhjem og omegn, men det har vært avslag på avlsag. Enten så har de ikke råd, de føler seg for små til å at jeg får noe relevant ut av det ellers så har de akkurat ansatt noen andre praktikanter.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått en mye større skjerm..og siden oppløsningen er høyere, får jeg gigantiske hvite felt på hver side av "forumet".

Kan man få det til å dekke hele skjermen igjen?

 

Bruker du virkelig ikke split screen? DU SKULLE IKKE HATT SÅ STOR SKJERM!

Halv skjerm til nettleser, halv skjerm til film o.l.

 

Pokker skal jeg med split screen? ser filmer på TV'n via HDMI kabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To skjermer er win.

Bruker de når jeg gamer og surfer, og så bruker jeg TV-en og en av skjermene når jeg gamer eller surfer og ser film / TV-serier. Splitscreen var slikt jeg holdt på med da jeg kun hadde TV-en å bruke som skjerm, og da hadde jeg en film / TV-serie i VLC oppe i et hjørne og det jeg jobba med / spilte i et større vindu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...