Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Dansing er knall, så lenge jeg kan se på og de som danser er fine å hvile øynene på :-P ekstra gøy når gutter hopper opp på bordet og begymmer å strippe og danse foran alle.

Du burde møte meg. Dog, jeg liker å beholde de fleste klærne mine på, slik at man heller kan fantasere om hvordan det ser ut under. Jeg imponerer heller ved å vise fram utrolige danseferdigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg blir kvalm av å lese politikk delen av forumet til tider. En som mener at voldtekt er frivilig fordi man går ut av huset!

Politikkforumet er 90% voldtektsapologeter, holocaustbenektere, misogyner, rasister og regelrette idioter. Tullingene der kan få Nyhetsspeilet til å fremstå som fornuftig.

 

Det er litt trist, da politikk er kjempe morsomt

Lenke til kommentar

http://youtu.be/Xmt09n-7a6c

 

what an awsome crowd. perth one was a boring crowd

 

pokerdogZ 1 week ago

the best crow ever, good job argentina.

 



 

SuperGochila 2 days ago

AC/DC <----- BEST BAND EVER!!

 

102jimba 3 days ago

i used to listen to modern day music but then i found ac dc n realized how awsome this type of music is n how shit modern day music is 

 

MySam119 1 week ago

the world shakes when ACDC play their songs!

 

azhada 1 week ago

 

LISTEN TO THE CROWD!

 

72dcal 2 weeks ago

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kvalm av å lese politikk delen av forumet til tider. En som mener at voldtekt er frivilig fordi man går ut av huset!

Politikkforumet er 90% voldtektsapologeter, holocaustbenektere, misogyner, rasister og regelrette idioter. Tullingene der kan få Nyhetsspeilet til å fremstå som fornuftig.

 

Dette er de samme folka som er "toppkommentatorer" hos VG.no og DB.no da.

 

"få de jævla svina ut!!! nå må frp-siv rydde opp i detta landet! morna jens!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...