Kammizez Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dansing er knall, så lenge jeg kan se på og de som danser er fine å hvile øynene på :-P ekstra gøy når gutter hopper opp på bordet og begymmer å strippe og danse foran alle. Du burde møte meg. Dog, jeg liker å beholde de fleste klærne mine på, slik at man heller kan fantasere om hvordan det ser ut under. Jeg imponerer heller ved å vise fram utrolige danseferdigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du får lage en film og overbevise meg. Hvis du er fllink kan du komme og holde privat danseshow for meg. ;-) trenger ikke overlate alt til fantasien da. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjenner jeg blir kvalm av å lese politikk delen av forumet til tider. En som mener at voldtekt er frivilig fordi man går ut av huset! Politikkforumet er 90% voldtektsapologeter, holocaustbenektere, misogyner, rasister og regelrette idioter. Tullingene der kan få Nyhetsspeilet til å fremstå som fornuftig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Dansing er for mennesker. Veit. De kule gutta sitter i hjørnet og ser tøffe ut. Endret 20. januar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du får lage en film og overbevise meg. Hvis du er fllink kan du komme og holde privat danseshow for meg. ;-) trenger ikke overlate alt til fantasien da. Jeg skal være ærlig med deg, jeg tror ikke du har råd til å betale for mine tjenester. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjenner jeg blir kvalm av å lese politikk delen av forumet til tider. En som mener at voldtekt er frivilig fordi man går ut av huset! Politikkforumet er 90% voldtektsapologeter, holocaustbenektere, misogyner, rasister og regelrette idioter. Tullingene der kan få Nyhetsspeilet til å fremstå som fornuftig. Det er litt trist, da politikk er kjempe morsomt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg har prøvd å diskutere politikk på dette forumet, men fant fort ut at det ikke fungerte. Vet ikke helt hvorfor, men jeg antar det er fordi alle andre enn meg selv er idioter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Sånn, da begynner det å fylle seg opp med serier. Og jeg fant vel 7-8 serier jeg må sjekke ut også da jeg prøvde å finne alt jeg har sett (og har ikke lagt til de ulike CSI-seriene ennå heller) Endret 20. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 http://youtu.be/Xmt09n-7a6c what an awsome crowd. perth one was a boring crowd pokerdogZ 1 week ago the best crow ever, good job argentina. SuperGochila 2 days ago AC/DC <----- BEST BAND EVER!! 102jimba 3 days ago i used to listen to modern day music but then i found ac dc n realized how awsome this type of music is n how shit modern day music is MySam119 1 week ago the world shakes when ACDC play their songs! azhada 1 week ago LISTEN TO THE CROWD! 72dcal 2 weeks ago Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 ACDC må være noe av det absolutt kjipeste, sammen med Kiss. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Snart blir det potetgull med dipp akkompagnert av en episode av "Once upon a time". Ahh...elsker fredagskvelder. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Necro: Og Iron Maiden. Utrolig kjip musikk. Gjelder egentlig alle band som gir ut den samme plata om igjen og om igjen. Jeg sitter på toget på vei til Trondheim og er fremme 7 i morra tidlig. Blir en laaang tur. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjenner jeg blir kvalm av å lese politikk delen av forumet til tider. En som mener at voldtekt er frivilig fordi man går ut av huset! Politikkforumet er 90% voldtektsapologeter, holocaustbenektere, misogyner, rasister og regelrette idioter. Tullingene der kan få Nyhetsspeilet til å fremstå som fornuftig. Dette er de samme folka som er "toppkommentatorer" hos VG.no og DB.no da. "få de jævla svina ut!!! nå må frp-siv rydde opp i detta landet! morna jens!" Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Necro: Og Iron Maiden. Utrolig kjip musikk. Nei. De to første skivene er jævlig kule. Etter der ble det dritkjipt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 I Hamburg. Flybilletten min sier at jeg skal dra til Oslo kl. 07:05 imorra. Problem: går ikke et eneste fly til Oslo på lørdager. Jævla Lufthansa.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 I feel you, bro. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Veit. De kule gutta sitter i hjørnet og ser tøffe ut. Nei, de ikke rundt på steder... Man bør holde seg minst 3km unna noen som danser, ellers kan du få lus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Formen = fin, akkurat passe Nattbussen = i følge rutetidene Nattmat i fryseren hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg