Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heftig fett at læreren vår akkurat lærte oss hvordan man ddoser. Som han sa, en hver dust kan få det til nå etter de to minuttene jeg har forklarte dette.

Han holder på og forklarer pakker og pinget en nettside, for så å gå inn på ddos.

 

Du kan DDOS'e ved hjelp av CMD. :)

Lenke til kommentar

Den første D'n i DDoS står for Distributed. Det betyr at tusenvis av zombie-pc'r i et nettverk spammer DoS info til målet samtidig. Ikke at en enkelt PC står og pinger noen ganger i sekundet. Det vil ikke ta ned en webside hvis innhold er "hello world" engang.

 

Det eneste det gjør er å gjøre din egen internettforbindelse tregere mens det foregår. Læreren deres har ikke mye i toppetasjen hvis han tror han kan kræsje nettsider ved å skrive ping -f ipadresse

 

Ping er forøvrig en standard kommando for å sjekke om du har forbindelse med internett. Man pinger en viss webside og ser hvor lang tid signalet bruker på å komme tilbake til deg igjen, og får resultatet i millisekunder.

 

Hvis jeg vil sjekke om jeg er på nett, skriver jeg f.eks. ping www.vg.no

Kommer signalene tilbake til meg igjen, er alt OK. Kommer de ikke tilbake er det noe feil.

 

Ping er ikke noe angrep. Det er en helt vanlig kommando i MS-DOS på linje med DIR.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om slikt forekommer på norske sykehjem også?

Antallet pleiere og sykehjemspasienter her i landet gjør det sannsynlig at det er noen dårlige epler også her til lands. Om det finnes like graverende eksempler er jeg ikke like sikker på. Men at det forekommer til dels grove overgrep på jevnlig basis tviler jeg ikke på.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...