Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så dårlig smak at jeg anser An Idiot Abroad, House og Top Gear som ekstremt sebare serier. Sistnevnte til tross for at jeg hater biler og alt det dritet der.

 

Er så enig. Jeg har (så og si) null interesse for biler, men Top Gear kan jeg sitte i flere timer å se på. An Idiot abroad er også stor humor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg må si meg litt enig med Herr Necro her. Ok, ikke rævva serie, men det er virkelig oppskrytt. Har i alle fall ikke blitt grepet av "omg, må se en episode til...og en til!"-impulsen.

Lenke til kommentar

Jeg har så dårlig smak at jeg anser An Idiot Abroad, House og Top Gear som ekstremt sebare serier. Sistnevnte til tross for at jeg hater biler og alt det dritet der.

 

Du sier du har dårlig smak og ser på AiA og TG? How bout u jump off that cliff aye?

 

House derimot, er ille. Det skal du nesten ha.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
Zombier og post-apokalypse er dritknall, The Walking Dead-tegneserien er max knall, TV-serien er helt forbanna kjip. Helt vilt at de greier og mongo til et så kult konsept.

Jeg synes serien fungerer, til tross for åpenbare begrensninger i produksjonen. Endelig en serie med zombie/postapokalypse som tema sier nå jeg, det var jammen på tide. Forøvrig så foretrekker jeg tv/film over tegneserier når det gjelder underholdning, men det er nå bare meg.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor fascinerende konseptet er så er det nesten imponerende hvor langtekkelig og uengasjerende TWD har har vært, særlig i denne sesongen. Hvis de ikke huter seg til fengselet jævlig snart håper jeg hele driten blir kassert.

 

Aye! Samt at majoriteten av skuespillerne er dritkjipe. Og jeg regner med at de to kuleste karakterne fra tegneserien blir gjort pusete og ekle i TV-serien om de kommer så langt. Snakker da om Michonne og spesielt The Governor. Sistnevnte er latterlig fet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...