Lord Britishface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, du har glemt å legge til noen gode serier. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 The mentalist er bra. Gode greier. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har så dårlig smak at jeg anser An Idiot Abroad, House og Top Gear som ekstremt sebare serier. Sistnevnte til tross for at jeg hater biler og alt det dritet der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 An Idiot Abroad er humor, min humor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Pilkers eier, The Hugh Laurie Show og Clarkson Bigot Hour var bra før. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har så dårlig smak at jeg anser An Idiot Abroad, House og Top Gear som ekstremt sebare serier. Sistnevnte til tross for at jeg hater biler og alt det dritet der. Er så enig. Jeg har (så og si) null interesse for biler, men Top Gear kan jeg sitte i flere timer å se på. An Idiot abroad er også stor humor. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg må fortsatt ha glemt noen serier Hva med: Mad men, Californication, Breaking Bad, The Office (UK), The Walking Dead, It's Always Sunny in Philadelphia? Endret 19. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Mad men og Breaking bad glemte jeg. Californication har jeg ikke sett siden sesong 2, så den teller jeg ikke med. Endret 19. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg må fortsatt ha glemt noen serier Hva med: Mad men, Californication, Breaking Bad, The Office (UK), The Walking Dead, It's Always Sunny in Philadelphia? men joda, med tanke på det meste som er å finne på listen passer TWD bra inn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 men joda, med tanke på det meste som er å finne på listen passer TWD bra inn. Zombier er awesome, det er jo noe alle vet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg likte the walking dead. Det var jo bra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Zombier er awesome, det er jo noe alle vet? Zombier og post-apokalypse er dritknall, The Walking Dead-tegneserien er max knall, TV-serien er helt forbanna kjip. Helt vilt at de greier og mongo til et så kult konsept. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er bare du som ikke har peiling på enkel, god underholdning. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 men joda, med tanke på det meste som er å finne på listen passer TWD bra inn. Zombier er awesome, det er jo noe alle vet? Gerber hadde jo et slikt sett, som de solgte en liten stund. Selger det ikke lengre Kan jo kjøpe alt separat, men.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Med tanke på hvor fascinerende konseptet er så er det nesten imponerende hvor langtekkelig og uengasjerende TWD har har vært, særlig i denne sesongen. Hvis de ikke huter seg til fengselet jævlig snart håper jeg hele driten blir kassert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg må si meg litt enig med Herr Necro her. Ok, ikke rævva serie, men det er virkelig oppskrytt. Har i alle fall ikke blitt grepet av "omg, må se en episode til...og en til!"-impulsen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg har så dårlig smak at jeg anser An Idiot Abroad, House og Top Gear som ekstremt sebare serier. Sistnevnte til tross for at jeg hater biler og alt det dritet der. Du sier du har dårlig smak og ser på AiA og TG? How bout u jump off that cliff aye? House derimot, er ille. Det skal du nesten ha. Endret 19. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Zombier og post-apokalypse er dritknall, The Walking Dead-tegneserien er max knall, TV-serien er helt forbanna kjip. Helt vilt at de greier og mongo til et så kult konsept. Jeg synes serien fungerer, til tross for åpenbare begrensninger i produksjonen. Endelig en serie med zombie/postapokalypse som tema sier nå jeg, det var jammen på tide. Forøvrig så foretrekker jeg tv/film over tegneserier når det gjelder underholdning, men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Med tanke på hvor fascinerende konseptet er så er det nesten imponerende hvor langtekkelig og uengasjerende TWD har har vært, særlig i denne sesongen. Hvis de ikke huter seg til fengselet jævlig snart håper jeg hele driten blir kassert. Aye! Samt at majoriteten av skuespillerne er dritkjipe. Og jeg regner med at de to kuleste karakterne fra tegneserien blir gjort pusete og ekle i TV-serien om de kommer så langt. Snakker da om Michonne og spesielt The Governor. Sistnevnte er latterlig fet! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Og akkurat da falt Nils på isen, og vi alle fikk oss en god latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg