hylo Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 *fise* Madrugada er kjekt når man er sliten. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Madrugadas sang Majesty er bare såå kjent og bra da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Madrugadas sang Majesty er bare såå kjent og bra da. Klart det. Men jeg skjønner meg fremdeles ikke på hva du skal frem til. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 En fin låt å høre på når en er sliten. Ihvertfall den. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) En fin låt å høre på når en er sliten. Ihvertfall den. Madrugada lager kun rolig og fin musikk. Go figur. HEI TRYGVE!! :----D Endret 4. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 HEI TRYGVE!! :----D Hey hotnezz! Whattup? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Tja..ikke bare rolig musikk, men sånn stort sett så ja. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 HEI TRYGVE!! :----D Hey hotnezz! Whattup? You kno' chillin' with them bears in them freezaz. Bros before hoes, man! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Yo det hørtes MAD chill ut, fo shizzle. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Woah! Hva skjer med den lille terta som er overalt på sol? "Katarinas verden"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Fælt så vondt man skal få i magen av å gå noen dager uten mat da :| *veive til Aces* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Da har jeg sagt opp leiligheten. Skulle egentlig ha gjort det i November men men.. Iallefall, er glad det er unnagjort, nå gjenstår det bare å få kastet ut det jeg har der og få lagret det en plass og vasket ned den kåken..har ikke vært der å gjort rent på..uhm..2 mnd eller.no så det blir vel ei fin ryddesjau Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Fælt så vondt man skal få i magen av å gå noen dager uten mat da :| *veive til Aces* Skjerp deg Her var det liv. Heh, tror nesten jeg skal legge meg litt. Er så trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Altså, jeg har ikke hatt mat i helga. Mesteparten smakte og lukta så røtent at jeg kasta det på lørdag, kom meg ikke ut på søndag eller i går, og nå spiser jeg mitt første måltid siden søndag og verdsetter det høyt, selv hvor dårlig det smaker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Det var ikke det jeg siktet til, men samme det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 *fise*Madrugada er kjekt når man er sliten. O.o Hallo forresten! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Fælt så vondt man skal få i magen av å gå noen dager uten mat da :| *veive til Aces* Kjøpe seg mat er faen meg vanskelig altså. Og mener du at vi skal reagere sånn "onay, du må spise smurf!" ?? For...eh..jah... WHY??? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Fælt så vondt man skal få i magen av å gå noen dager uten mat da :| *veive til Aces* Kjøpe seg mat er faen meg vanskelig altså. Og mener du at vi skal reagere sånn "onay, du må spise smurf!" ?? For...eh..jah... WHY??? Trukke det hjelper å slå hodet i veggen, hodet får bare vondt.. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Oh, well. Haha! Genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg