Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misunner de som blir sultne. Jeg kan gå en hel dag uten mat, eventuelt flere dager uten at det "gjør meg noe".

Ditto. Vel, etter 3 dager svimer jeg av, spiser og så går jeg 3 nye. :p

 

Jeg spiser ikke mat før klokken 10:30-11:00, og så spiser jeg ikke mat før i 18:00-19:00 tiden. Så spiser jeg ikke mer.

Ja, går greit for min del også.

Lenke til kommentar

Dere trenger disiplin!

Gjelder det meg også? Syns jeg har rimelig fast disiplin jeg. Faste spisetider to ganger i døgnet hele tiden.

Kommer litt an på, men spiser du til faste tider er du jo disiplinert. Jeg er ganske interessert i hva du spiser. Regner med at du har et normalt kaloribehov, og med bare to måltider om dagen må du spise noen ganske enorme og kaloririke måltider om du skal få dekket det. Og du holder deg borte fra snop og brus med sukker?

Lenke til kommentar

Kommer litt an på, men spiser du til faste tider er du jo disiplinert. Jeg er ganske interessert i hva du spiser. Regner med at du har et normalt kaloribehov, og med bare to måltider om dagen må du spise noen ganske enorme og kaloririke måltider om du skal få dekket det. Og du holder deg borte fra snop og brus med sukker?

Mine to måltider består av følgende:

 

Frokost/Lunsj: ca 6 brødskiver med kjøtt og ost, samt eplejuice. Dette kan variere, avhengig av hva som serveres i kantina. F.eks igår, på tirsdag, ble det en haug med kyllingkjøttboller i fløtesaus. :love:

Middag: Her er det mer ungkarsmåltider. Oftest går det i å steke kjøtt, slenge på noen brødskiver sammens med ost. Karbonader, biffer, koteletter, kylling, etc.

 

Det er fryktelig, fryktelig simpelt. Men det å lage fancy måltider til meg selv interesserer meg null.

Lenke til kommentar

Dere trenger disiplin!

Gjelder det meg også? Syns jeg har rimelig fast disiplin jeg. Faste spisetider to ganger i døgnet hele tiden.

Regelmessige måltider ser ut til å forårsake lavere LDL og høyere termisk effekt enn hva tilsvarende uregelmessige måltider gjør hos overvektige, men ellers friske personer, i følge en enkeltstudie gjort på overvektige kvinner (Farshchi et al). Men måltidenes sammensetning ser ut til å ha langt større betydning for begge disse faktorene enn måltidfrekvensen. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...