L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg spiser akkurat når jeg føler for det. Noen ganger blir det en gang i døgnet. Noen ganger fem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvor i Oslo (så nærme senturm som mulig) kan jeg kjøpe en dyne (bra, men billig)? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Princess, Oslo City. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Man akkurat da Svein satte seg ned, føyk champagnekorken i taken med et smell, og feiringen var i gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Sitter og ser på en britisk dokumentar som heter "Websex - What's the harm?" Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har facepalma. Omegle er visst ekstremt sjokkerende bl.a. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Omegle er ganske ekstremt. Var en gang en kar der som matet en slange med en liten kylling fordi jeg ikke ville vise han puppene mine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Misunner de som blir sultne. Jeg kan gå en hel dag uten mat, eventuelt flere dager uten at det "gjør meg noe". Ditto. Vel, etter 3 dager svimer jeg av, spiser og så går jeg 3 nye. Jeg spiser ikke mat før klokken 10:30-11:00, og så spiser jeg ikke mat før i 18:00-19:00 tiden. Så spiser jeg ikke mer. Ja, går greit for min del også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Spiser ikke før i 2 tida kansje. Noen dager blir jeg ekstermt sulten, andre dager mister jeg sulfølelsen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Sultfølelse er i stor grad noe som kan trenes opp. Faste rutiner for måltider er ikke så dumt, da holder man blodsukkeret stabilt og det er lettere å få kontroll på det daglige kaloriinntaket. Endret 18. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dere trenger disiplin! Gjelder det meg også? Syns jeg har rimelig fast disiplin jeg. Faste spisetider to ganger i døgnet hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kan disiplinere deg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dere trenger disiplin! Gjelder det meg også? Syns jeg har rimelig fast disiplin jeg. Faste spisetider to ganger i døgnet hele tiden. Kommer litt an på, men spiser du til faste tider er du jo disiplinert. Jeg er ganske interessert i hva du spiser. Regner med at du har et normalt kaloribehov, og med bare to måltider om dagen må du spise noen ganske enorme og kaloririke måltider om du skal få dekket det. Og du holder deg borte fra snop og brus med sukker? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommer litt an på, men spiser du til faste tider er du jo disiplinert. Jeg er ganske interessert i hva du spiser. Regner med at du har et normalt kaloribehov, og med bare to måltider om dagen må du spise noen ganske enorme og kaloririke måltider om du skal få dekket det. Og du holder deg borte fra snop og brus med sukker? Mine to måltider består av følgende: Frokost/Lunsj: ca 6 brødskiver med kjøtt og ost, samt eplejuice. Dette kan variere, avhengig av hva som serveres i kantina. F.eks igår, på tirsdag, ble det en haug med kyllingkjøttboller i fløtesaus. Middag: Her er det mer ungkarsmåltider. Oftest går det i å steke kjøtt, slenge på noen brødskiver sammens med ost. Karbonader, biffer, koteletter, kylling, etc. Det er fryktelig, fryktelig simpelt. Men det å lage fancy måltider til meg selv interesserer meg null. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Dere trenger disiplin! Gjelder det meg også? Syns jeg har rimelig fast disiplin jeg. Faste spisetider to ganger i døgnet hele tiden. Regelmessige måltider ser ut til å forårsake lavere LDL og høyere termisk effekt enn hva tilsvarende uregelmessige måltider gjør hos overvektige, men ellers friske personer, i følge en enkeltstudie gjort på overvektige kvinner (Farshchi et al). Men måltidenes sammensetning ser ut til å ha langt større betydning for begge disse faktorene enn måltidfrekvensen. Endret 18. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som har prøvd file-swap.com? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) India i sommer. Namaste Chennai! edit: saksøker den Indiske stat for tusen milliarder om det ikke er AKKURAT som på Slumdog Millionaire. Endret 18. januar 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som har prøvd file-swap.com? booring... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dagens musikalske utfordring! Finn meg noe musikk som er like "kjapp" og "aktiv" som denne: Supersonic Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Faen, fant først ut nå hvorfor interwebzet har vært så fitte treigt de siste månedene. Ser ut som min latterlige trådløse router har stjelt 9 MBit fra de originale 10 jeg har. Satan! Da blir det ethernet framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg