Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(09:35:15) (Yolta) Hello. i'm eRic 48 M France. I'm there to share information concerning theories about our origins. Monotheism & Evolution's theory are based on beliefs 'cause nothing in science can establish that these théories are correct

(09:35:16) (Yolta) However, the new one considering that we have been created by human beings of a most advanced civilisation mastering biotechnologies (intelligent Design) is enlightened with real facts. Wanna read about it ?

:ermm:

Lenke til kommentar

Enda noen timer til fasten skal brytes. Tenker jeg kjører på med litt ris, tunfisk, frukt og grønnsaker til frokost.

Periodisk faste? Skal fettet fjernes nå eller? Skjønner ikke at det kan være mulig å ikke spise før på ettermiddagen. Jeg begynner å bli kvalm rundt 11-tiden om jeg ikke spiser...

Lenke til kommentar

Periodisk faste? Skal fettet fjernes nå eller? Skjønner ikke at det kan være mulig å ikke spise før på ettermiddagen. Jeg begynner å bli kvalm rundt 11-tiden om jeg ikke spiser...

Japp, skal bli biff. Er visst en 3-4 dager som kan bli tøffe, men etter det så skal visst kvalmen og andre sultsymptomer forsvinne i fasteperioden. Sitter og skjeler atm, så blir greit med mat snart.

Lenke til kommentar

Japp, skal bli biff. Er visst en 3-4 dager som kan bli tøffe, men etter det så skal visst kvalmen og andre sultsymptomer forsvinne i fasteperioden. Sitter og skjeler atm, så blir greit med mat snart.

Gikk ganske fort for min del. Null problem med å ikke spise frokost før klokka tolv

Lenke til kommentar

Nei, mente ikke det heller. Sikkert ikke noe galt med din diett heller. Selv følger jeg det enkle prinsippet at jeg spiser når kroppen forteller meg at den er sulten. Har fungert bra for meg så langt. :) Antar at du lever etter et lignende prinsipp.

Hehe, neida. Du bare skrev innlegget på en sånn måte at det kunne tolkes slik.

Har egentlig spist to måltid om dagen hele livet mitt, med noen få unntak. Militæret var det fire måltider dagen, og det var mye mat.

Lenke til kommentar

Har vanligvis 3 om dagen. Spiser et par skiver en time etter jeg har stått opp, så lunsj på jobb, så noe middag sent på ettermiddagen og that's it.

Kanskje noe frukt på jobb hvis det står igjen etter lunsjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...