Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

30dagers returrett hos elkjøp :p
Hehe, jeg liker måten du tenker på.

Det minner meg om en historie jeg hørte en plass om noen som skulle ha middagsgjester. De kjøpte seg en stor og dyr TV som de pakket ut å satte i stua, og gjestene som kom ble imponert over den store TV-en de hadde råd til. Da selskapet var over sendte de TV-en i retur..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke et bra tegn når noen kjøper noe bare for å ise hvor mye penger de har og hvor fint og flott de har det...

Da skrudde pcen seg av, etter 9 timer med oppdatering. Nå skal den bare "bruker oppdateringn x av 211299" konmet til x= 4500 nå... da skulle dette ta ca 3,5 timer til den er ferdig og kan starte...

Lenke til kommentar

Lyverblemme ? :p

http://www.dagbladet.no/2012/01/17/nyheter/innenriks/tyveri/kriminalitet/19834208/

Saker som dette gjør at vi kommuniserer ut til verden : det er helt greit og stjele ,rane og være kriminell i norge, vi har ikke mulighet til å gjøre noe med det , så kom kom .

På den andre siden , så skjedde det samme i Trondheim for noen uker tilbake , samme historie, frastjålet et appleprodukt, offeret sporer den opp , men i Trondheim kastet de seg rundt og hjalp offeret fra A til Å , og kunne pågripe tyven.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Saker som dette gjør at vi kommuniserer ut til verden : det er helt greit og stjele ,rane og være kriminell i norge, vi har ikke mulighet til å gjøre noe med det , så kom kom .

Godt sagt! Sultende kvinner og menn sitter i Somalia og leser nettaviser på laptopene sine på utkikk etter småsaker som inneholder eksempler på at politiet ikke allokerer nok ressurser til ubetydelige tyverier.

Der tok du dem på kornet!

Lenke til kommentar

Bah, nå er jeg lei av å ikke få sove til lenger enn åtte om morgenen. Selv på fridager. -_-

e: Hvor får de mailadressa mi fra?

"Greetings ensom mann!

Du er ensom? Jeg også!

Du søke etter partner for livet og for etablering av familie.

At vi har det felles problem.

Kan løse for oss dette problemet sammen!

Hvis jeg har interessert deg, kan du skrive til meg på min e-post: [email protected]

Og vi kan utveksle bilder.

Jeg forteller litt om meg selv:

Mitt navn Svetlana.

For meg 30 år gammel,

Min høyde på 178 centimeter og jeg veier 55 kg.

Gjennomsnittlig grunnlov.

Jeg håper å se brevet.

Bye !!!!!!!

Bye !!!!!!!"

xJgUg.png

Det er noe merkelig med leppe- og nese-området, og jeg tror ikke så mye på at bildet er av henne. :p

Og hva er greia med "Gjennomsnittlig grunnlov"? o_O

Baffles my mind ...

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...