Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke ta noen særlig diskusjon på det, men det er overveldende med beviser for at UFOer har besøkt planeten vår, og å uten videre avfeie noen som skrullinger fordi de hevder de har blitt bortført viser bare hvor dumme dere er. At mange kornsirkler faktisk er lagd av romskip er hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar

Er du alien? vil du ikke være så snill og ta meg med bort fra denne planeten!

Helt greit, ingen problemer. Eneste haken er at skipet mitt går bare en vei, så du må komme hit for å bli med.

Orker ikke ta noen særlig diskusjon på det, men det er overveldende med beviser for at UFOer har besøkt planeten vår, og å uten videre avfeie noen som skrullinger fordi de hevder de har blitt bortført viser bare hvor dumme dere er. At mange kornsirkler faktisk er lagd av romskip er hevet over enhver tvil.

Jeg vil gjerne se de overveldende bevisene det er snakk om.

Lenke til kommentar

7/10
Lenke til kommentar

En langt bedre formulering vil være noe ala "Jeg er tilhenger av den naturvitenskapelige metode og jeg setter min tillit til den empiriske data som innnenfor naturvitenskapene fremskaffes med denne metode". Dersom man skal argumentere med vitenskap som ens forsvar bør en formulere seg deretter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...