Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er du alien? vil du ikke være så snill og ta meg med bort fra denne planeten! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Orker ikke ta noen særlig diskusjon på det, men det er overveldende med beviser for at UFOer har besøkt planeten vår, og å uten videre avfeie noen som skrullinger fordi de hevder de har blitt bortført viser bare hvor dumme dere er. At mange kornsirkler faktisk er lagd av romskip er hevet over enhver tvil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er du alien? vil du ikke være så snill og ta meg med bort fra denne planeten! Helt greit, ingen problemer. Eneste haken er at skipet mitt går bare en vei, så du må komme hit for å bli med. Orker ikke ta noen særlig diskusjon på det, men det er overveldende med beviser for at UFOer har besøkt planeten vår, og å uten videre avfeie noen som skrullinger fordi de hevder de har blitt bortført viser bare hvor dumme dere er. At mange kornsirkler faktisk er lagd av romskip er hevet over enhver tvil. Jeg vil gjerne se de overveldende bevisene det er snakk om. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Som sagt, gidder ikke ta noe diskusjon på det. Men jeg har rett 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Orker ikke ta noen særlig diskusjon på det, men det er overveldende med beviser for at UFOer har besøkt planeten vår, og å uten videre avfeie noen som skrullinger fordi de hevder de har blitt bortført viser bare hvor dumme dere er. At mange kornsirkler faktisk er lagd av romskip er hevet over enhver tvil. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tuller dere bare? skeptikere hele gjengen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tuller dere bare? skeptikere hele gjengen. Jeg er skeptisk til alt som ikke er bevist. Men vi kan gjerne ta en dypere samtale om aliens og lignende en dag om du ønsker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg er skeptisk til alt som ikke er bevist. (...) Med andre ord tror du bare på falsifiserte hypoteser.. Kanskje en idé å omformulere deg litt om du snakker om bevis slik det brukes i naturvitenskaplig sammenheng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vitenskapelige teorier som gravitasjon og slikt er ting jeg tror på. Det er det jeg mener med "bevist". Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ingenting som kan bevises. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke begynn å kveruler for å kverulere nåda. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kverulerer ikke, bare forteller fakta. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Definer bevis... Og definer fakta, for min definisjon på fakta er at det er bevist. Endret 16. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 En langt bedre formulering vil være noe ala "Jeg er tilhenger av den naturvitenskapelige metode og jeg setter min tillit til den empiriske data som innnenfor naturvitenskapene fremskaffes med denne metode". Dersom man skal argumentere med vitenskap som ens forsvar bør en formulere seg deretter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke begynn å kveruler for å kverulere nåda. Har du ikke hatt Ex.fac eller? Åh, dere u-utdannede, altså Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da var PC-en til mor og far ferdigbygd og testet, at pappa ikke ville klistre på de medfølgende klistremerkene er meg en stor gåte. Corsair Graphite 600T Mesh er forøvrig det største miditoweret jeg har sett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 What, må jo ha på klistremerkene. Jeg har feks det tøffe fra OCZ hvor det står "My SSD is faster than your HDD" Heftig kabinett til foreldre da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vitenskapelige teorier som gravitasjon og slikt er ting jeg tror på. Det er det jeg mener med "bevist". Gravitasjon er på ingen måte bevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg