Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk Kosmo :D Fornøyd nå ? :p Vel, du er jo bare '89 modell da, så du har vel ikke akkurat dårlig tid på deg for å få deg jobb.. :)

 

Er fornøyd nå vettu, bare er litt pirkete! ;)

 

Sant, er bare '89 modell så skal ikke ha jobb enda. Skal studere profesjonstudiet i psykologi ved Universitetet i Tromsø i 6 år uansett, så er lenge til jeg trenger tenke på jobb. Kjipern er studielånet jeg opparbeider meg som skal nedbetales.. :cry:

 

Det morsomme er at jeg om jeg vil også kan ta fagbrev i elektronikk og jobbe med det om jeg vil, men syntes det er kjedelig, frister heller å være psykolog. Både interessant og god lønn. :wee:

 

Den jobben din, hva kommer du til å jobbe som da?

 

Pff..Cosmos.

Bytt heller hvis du på død og liv vil hete kosmo :shrug:

 

Fært te hissig da søtnos.. dessuten kan jeg ikke bytte nick, må vente. :wee:

 

Oi, 6 år.. Syns det var nok med 3 år jeg :p Jeg blir da jobbende som salgskonsulent for et stort telecom firma, hvis jeg får jobben som sagt..(Er som sagt lov å håpe :wee: ) Tror det Hovedsaklig går ut på å selge løsninger til bedrifter og offentlige etater. Har jobbet som salgskonsulent i ca 1,5 år hos Hansa Borg Bryggerier, så har litt erfaring med noe av det samme, selv om det er en ganske annerledes jobb regner jeg med.

Lenke til kommentar
Fært te hissig da søtnos.. dessuten kan jeg ikke bytte nick, må vente. :wee:
Hvor har du det fra at jeg er hissig? Hadde jeg vært hissig så hadde jeg da sagt ifra med å kjefte deg huden full :)

 

Jaja.. jeg hadde inget problem med å oppfatte det som hissig, men mulig jeg reagerte annerledes enn det som var ment.. :wee:

 

Dessuten har du ikke hjerte til å kjefte meg huden full, jeg har nemlig et hemmelig våpen.. DÅDYRØYNE! :cry: <---

Lenke til kommentar
Oi, 6 år.. Syns det var nok med 3 år jeg :p Jeg blir da jobbende som salgskonsulent for et stort telecom firma, hvis jeg får jobben som sagt..(Er som sagt lov å håpe :wee: ) Tror det Hovedsaklig går ut på å selge løsninger til bedrifter og offentlige etater. Har jobbet som salgskonsulent i ca 1,5 år hos Hansa Borg Bryggerier, så har litt erfaring med noe av det samme, selv om det er en ganske annerledes jobb regner jeg med.

 

Hørtes interessant ut.. :wee: Takler ikke salg jeg, jobbet litt for Teleperformance, Canal Digital og skulle selge over telefon.. ble lei min egen stemme etter 10 minutter altså, uff! ;) Men det er nok annerledes salg du vil drive med.. :wee:

Lenke til kommentar
Det er ikke telefonsalg nei, heldigvis... Har jobbet med det en stund jeg og, det ble en kort karierre kan man si :p

 

Haha.. ja! :wee: Greit nok om man får solgt liksom, men når man ikke får noen respons annet enn diverse nei så ender det bare opp med at du gang på gang starter samtalen med samme gamle regla og blir til slutt gal i hodet av det.. ;) Måtte bytte det jeg sa hele tiden for å tilpasse meg situasjonen, var no drit.. :wee:

 

Kan du smitte meg, Ida? ^^

 

Rawr! Dirty! Me like.. er for lite snakk om jentekos på DNFK syntes jeg.. ;)

Lenke til kommentar
neieh...egentlig ikke =\

Så klart du kommer med det svaret der. Om du hadde vært skap-bi så hadde du jo ikke innrømt det. Det er jo bare logisk.

 

Men over til noe annet. Jeg kjeder ræva av meg. Kanskje jeg skal sette på Terminator: The Sarah Connor Chronicles tro...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
..hva da? Hestkuk? :wee:

Nei jeg er ikke homofil, sorry boys! :shrug:

er du ikke skap-bi en gang?

 

Det å være skap-bi er overrated! :wee:

Dette minnet meg om den geniale lille kampen mellom Ryan Seacrest og Simon Cowell på American Idol S6:

 

Ryan: Simon, any advice on the high heels? (Ryan snakker med en kvinnelig deltaker om sko, og ettersom Simon gang på gang kommenterer klær og stil var dette referert til Simon som en negativ kommentar)

 

Simon: You should know, Ryan!

 

Ryan: Stay out of my closet!

 

Simon: Come out!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...