dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan hvor jævlig det er å pisse. Jaha? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noes! Vintermåne! O_O *løpe for livet* Omg, jeg er så slem. ^^, Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Hva er skummelt med Vintermåne? Han har en enorm ... Bare glem det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Religion er et jævla møkkafag >< I går var det faktisk litt morsomt . Jeg og en kompis lagde et skuespill om det å si nei takk . Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Epletyv: http://www.nezumiworld.com/crochet_055.htm Jeg får ikke inn to garn samtidig.. eller? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan hvor jævlig det er å pisse. Det kan også være deilig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan hvor jævlig det er å pisse. Jaha? Hvert fall når det er ut av ræva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan hvor jævlig det er å pisse. Jaha? Han har vel bare funnet tilbake til SO6 feelingen, får flashbacks til den tråden når jeg ser slike innlegg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Jeg tror ikke du egentlig er noe flink til å flame folk. Siden du hele tiden påpeker at du "fikk lyst til å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men...". Jeg føler for å dra personangrep hele tiden, men jeg har funnet en linje som jeg klarer å balansere på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gå rundt og synge Do you feel i tung fistel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Religion er et jævla møkkafag >< I går var det faktisk litt morsomt . Jeg og en kompis lagde et skuespill om det å si nei takk . Vi har ei gammel kjærring som prater dritt i alle timene. Hun er veldig søt og snill og alt det der, men jeg lærer ikke noe. Er litt komisk når vi har om Islam da (den siste måneden ca.), hun gjør det veeeeeldig tydelig hva hun mener om mørkhudete. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Jeg tror ikke du egentlig er noe flink til å flame folk. Siden du hele tiden påpeker at du "fikk lyst til å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men...". Jeg føler for å dra personangrep hele tiden, men jeg har funnet en linje som jeg klarer å balansere på Jeg har jo ikke tenkt å få warn nå. Jeg tror modsa sitter å søker på navnet mitt for å finne et eller annet å banne meg for Derfor holder jeg meg på den trygge siden, ved å heller kalle folk sau, nisse, kongle, osv Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noes! Vintermåne! O_O *løpe for livet* Omg, jeg er så slem. ^^, Fikk lyst å dra et skikkelig grovt personangrep nå, men jeg nøyer meg med å kalle deg en sau. Sau! Aaaaw, takk søta! =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ikke inn to garn samtidig.. eller? Snurre annenhver gang`? Du veit jo hva det heter på engelsk nå, du får google litt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har jo ikke tenkt å få warn nå. Jeg tror modsa sitter å søker på navnet mitt for å finne et eller annet å banne meg for Derfor holder jeg meg på den trygge siden, ved å heller kalle folk sau, nisse, kongle, osv *host*..Elendig unnskyldning. *hosthost* Jeg har aldri lyst på warn. Jeg klarer allikevel å irritere på meg folk. *pirke Nie med tærne* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Religion er et jævla møkkafag >< I går var det faktisk litt morsomt . Jeg og en kompis lagde et skuespill om det å si nei takk . Vi har ei gammel kjærring som prater dritt i alle timene. Hun er veldig søt og snill og alt det der, men jeg lærer ikke noe. Er litt komisk når vi har om Islam da (den siste måneden ca.), hun gjør det veeeeeldig tydelig hva hun mener om mørkhudete. Vi har netopp fått en ny lærer som er skikkelig snill . Før hadde vi en helt jævlig lærer. Hun trodde ikke kompisen min hadde skrevet en stil i KRL så det ble masse møter med foreldre ++. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ikke inn to garn samtidig.. eller? To garn samtidig? Oo du må bare surre litt annenhver gang, vel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ikke så ond som dere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ikke så ond som dereDet er bare fordi du ikke får det til. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ikke så ond som dere Det er også noe som kalles skjult ondskap Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har aldri lyst på warn. Jeg klarer allikevel å irritere på meg folk.*pirke Nie med tærne* Du vet jeg hater deg litt nå, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg