Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sovna vel rundt 2 og var lys våken klokka 8. Passer meg bra. Har brukt dagen på å hente nytt kabelmodem, samt PC-deler og kabinett og skal bruke dagen på å bygge foreldrene mine sin nye PC. :p

Håper på jobb i arkivet hos STFK også. Det hadde vært gjevt. Og så tatt noen strøjobber for IT-avdelinga deres. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Trenger ny jobb, helst med lønn over 20.000 i mnd. Noen ideer? Jo bedre betalt jo bedre. Kan være største drittjobben, spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som vet hva str 39 i sko er i USA? Har googla og finner bare masse forskjellige svar. :(

Har jo litt informasjon her. Europeisk 39 for kvinner er 8 1/2 i USA/Canada.

Takk, men jeg fant ut av det til slutt. Awesome sko er bestillt. Det ble i en norsk butikk siden det endte opp med å bli nesten like dyrt fra USA inkl frakt + moms.

Trenger ny jobb, helst med lønn over 20.000 i mnd. Noen ideer? Jo bedre betalt jo bedre. Kan være største drittjobben, spiller ingen rolle.

Vanke på strandkaien i Bergen? :fun:

Lenke til kommentar

Hoho! Over 20 000 i måneden, uten kvalifikasjoner?

1. Fabrikkmedarbeider. De kan få godt betalt om de jobber mye overtid.

2. Offshorevaskedame. De har bedre lønn enn meg...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er utrolig vanskelig å få seg offshore hvis man ikke har kontakter. Men jo, det er noe jeg har ganske lyst til. Hadde vært drømmen det. Mye friperioder og mye penger.

Hvordan går man fram for å få seg jobb på fabrikk? ser aldri noen utlyste stillinger.

Lenke til kommentar

Er utrolig vanskelig å få seg offshore hvis man ikke har kontakter. Men jo, det er noe jeg har ganske lyst til. Hadde vært drømmen det. Mye friperioder og mye penger.

Hvordan går man fram for å få seg jobb på fabrikk? ser aldri noen utlyste stillinger.

Om du er villig til å flytte til vestlandet, kan jeg sikkert skaffe deg jobb i en fabrikk... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...