Coa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Uff, den ene idioten større enn den andre. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg. Jeeez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva er galt å kalle en moccamann for en moccamann? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 RASIST! Han er ikke moccamann, han er neger! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Frem med fargeblyanten med hudfarge!!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Herregud, her også? Det oppstyret der er jo umulig å unngå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dessverre. Jeg har ikke engang sett det. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 RASIST! Han er ikke moccamann, han er neger! Han er møkkamann Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eh. I fylla er sånt lov. Jeg liker Kaizers og Skambankt selv, men bryr meg ikke så mye om at han kastet en drink i ansiktet på vokalisten heller. Det er liksom ikke så farlig å en drink i fjeset. Hadde han slått ham i huet med ei ølflaske hadde det vært noe annet vel og merke. Men hva har Terje med den saken å gjøre? Abso-fucking-lutely nothing. Vel, om alle plukker på en, så er det lett å joine inn å sparke den som allerede ligger nede. Sier ikke at det er rett, men det er lett å bli revet med. Dessverre. Jeg har ikke engang sett det. Jeg så det og jeg humra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) For en patetisk gjeng med trangsynte og priviligerte ignoranter dere er. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå hvilken effekt slikt idiotisk bigotteri kan ha på folk når det nærmest man selv har vært diskriminering er å ikke slippe inn på et utested med 21-årsgrense, men det bør gå an å ha bittelitt selvinnsikt. Vet dere hvorfor de fleste med littt notabilitet uttrykker avsky ovenfor uttalelsene? De er ikkefemten år gamle gutter som sitter hjemme hos mamma og skriver om hvordan folk bør reagere på rasisme. "If you weren’t offended, don’t bother being offended by the people being offended." - Dan Harmon Endret 15. januar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 "If you weren’t offended, don’t bother being offended by the people being offended." - Dan Harmon I stand by everything. You shouldn’t apologize for anything you meant to do. You can apologize for things you do when you’re 15, but not when you’re 50. People confuse the subject of the joke with the target of the joke, and they’re very rarely the same. Let’s get this in perspective: They’re the wealthiest, most privileged people in the world. Offense is taken, not given. It’s your choice. Ricky Gervais, etter Golden Globe-oppstyret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For det er møkkamann som er ute, han er på jakt etter kjærringa si..nanaanana na nanana. FAEN ta alt dette oppstyret har på en eller annen måte sørget for at jeg har fått låten på hjernen. Skyt meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvilken låt er det der? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 I stand by everything. You shouldn’t apologize for anything you meant to do. You can apologize for things you do when you’re 15, but not when you’re 50. People confuse the subject of the joke with the target of the joke, and they’re very rarely the same. Let’s get this in perspective: They’re the wealthiest, most privileged people in the world. Offense is taken, not given. It’s your choice. Ricky Gervais, etter Golden Globe-oppstyret. Gratulerer, du argumenterte nettopp mot deg selv. Mørkhudede er på ingen måte priviligerte, i motsetning til kristne i USA. Det er en grunn til at "neger" er tabu mens ingen bryr seg om noen blir kalt "potet". 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Møkkamannen/Mokkamannen vel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Who drew the mark? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Gratulerer, du argumenterte nettopp mot deg selv. Mørkhudede er på ingen måte priviligerte, i motsetning til kristne i USA. Det er en grunn til at "neger" er tabu mens ingen bryr seg om noen blir kalt "potet". Ingen har sagt "neger", men moccaman, noe som gir helt forskjellige antydninger. Det er en dårlig spøk om hudfarge, og dette oppstyret rundt denne spøken er rett og slett banalt barnslig. Hadde de faktisk kommet med noe rasistisk, kunne jeg forstått litt av "opptøyene", men dette her er ingenting. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei det er ingenting, dem er så teite, men de som er minst teite synes jeg er plumbo. Idiotiske reaksjoner på de andre der. Dem kommer antagelig til å skamme seg i morgen. Hah! skamme seg som noen bikjer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 NRK holder krisemøtePlumbo skal delta i Grand Prix. Føler det er like får det blir krig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) 1982 : -Rocky III , huskes mest for sangen Eye of Tiger samt 2 herrer som skulle bli store stjerner på 80s : Mr T og Hulk Hogan (samt at de oxo skulle head line Wrestle Mania I i '85) -Conan , Arnolds gj brudd....en av hans beste filmer bortsett fra T1 og T2 imo. -Locklear får sin debut i serien TJ Hooker -He-Man dukker opp i leketøysbutikkene http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075379 Endret 15. januar 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 "Dere har virkelig ikke peiling på frokost" Minner meg om da M*A*S*Hs Hawkeye tok øl i frokostblandinga siden han ikke hadde melk.....eller som han sa selv : "snap , crackle and burp" (RIP oberst Potter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg