Trollface Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Helt latterlig hvordan halve kjendisnorge hiver seg over denne muligheten og automatisk stempler hele bandet som rasister bare pga en (veldig) dårlig spøk. Det som er enda mere latterlig er håndteringen til Tshawe og Josef, etter bruk av ord som bleikfis og andre ting er det vel ingen tvil at de også er rasister? Lol 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hahah, buing på Spellemann når Plumbo vant årets hit... Var vel fordi de sa mokkamann til Tshawe og han andre kisen? Synes det var rått at de vant, herlig band, og Møkkaman er faktisk en jævla rå sang. Håper det blir kontrovers og litt blest nå, er så kjedelig når slike stor events er helt straighte og ingenting morsomt skjer. Bare synd ingen "tok en Jokke" og ramla full opp på scena. Eller som Ida Maria på by:Larm og kasta prisen i bakken. Mye skuffende i år, men jeg er glad for at Honningbarna vant prisen for rock, for der håpte jeg like mye på alle. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hmmm... Skjønte ikke hva som var poenget hans med den kommentaren... Men medieoppstyret var litt mye kanskje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Godt å se at du trives så godt i ditt eget selskap, smurfen. Når man tilbringer såpass mye tid alene på rommet som jeg, og ikke er som kidsa i kafeen, så må man finne på nye ting for å underholde seg selv. Som å lage de filmene jeg har lasta opp på YouTube med meg selv som "stjernen", samt å sende klagebrev til forskjellige aviser for skrivefeilene som er overalt. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Madcon beviser jo at de er møkkamenn. Hyklere som ikke tar en spøk, og som bruker hudfargen sin i et forsøk på å oppnå offentlig sympati, når de selv ofte er tatt i å si langt verre ting. Æsj nei, nå må jeg si jeg fikk dem i vrangstrupen. Vanligvis er de muy sympatico. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nei, man får kaste drinker og champagne i trynet på fittehølene. Det er mye mer voksent en en dårlig timet sleivkommentar som ikke var så morsom alikevel. Musikkbransjen <3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hun (hvite) i publikum som tok til gråten irriterte meg litt. Mulig hun gråt pga den elendige valsen dog. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg så ikke på programmet, bare videosnutten på VG, og artikkelen... Gråt virkelig en dame fordi han karen sa moccamenn? Det er ikke mulig? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hun satt sammen med gruppa så hun er sikkert kjæresten til en av de. Hun var nok heller rimelig flau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Så ikke programmet selv, men så et klipp på db.no. Mulig hun bare var flau, å det skjønner jeg. For valsen var elendig. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hvis det forøvrig er sant at Tshawe gjorde alvor av trusselen sin som han kom med tidligere, så er ikke det bare dumt, men både kriminelt og premeditert? Hva om glasset hadde knust i ansiktet på noen? EDIT: Skriveleif. Endret 14. januar 2012 av Runinho Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvis det forøvrig er sant at Tshawe gjorde alvor av trusselen sin som han kom med tidligere, så er ikke det bare dumt, men både kriminelt og premeditert? Hva om glasset hadde knust i ansiktet på noen? Her kaster Kaizers-Terje drink i ansiktet på Plumbo-vokalisten Lars Erik Blokkhus legger seg flat etter rasismeuttalelse Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det DER er langt over streken. Han hadde jeg gitt en midt på leppa. Han er jo ikke engang involvert i saken. Hadde jeg vært han Plumbo karen hadde jeg rett og slett sagt til Tshawe at, you know what, du og kompisen din har sagt langt verre ting, det var en dårlig gjennomtenkt spøk, leave it at that. Men nå skal altså hver jævla PK-rytter i hele Norge forsvare det fargerike fellesskap. Det er KOMISK, og littegrann skremmende... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Terje mista mye respekt hos meg i dag. Madcon også, forøvrig. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 VG spekulerer i at han også var sint fordi han ikke vant noen priser til tross for et fantastisk år. http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10075545 Plumbos Lars Erik Blokkhus var Norges pinligste mann i omtrent to timer. Så gikk den æren over til Kaizers gitarist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har aldri likt verken Plumbo eller MadCon så jeg gir totalt faen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Men hang on. Hvordan blir det når kjendiser starter å tegne tegninger av plumbo, med ku klux klan hette, hakekors og "nazi" skrevet på som "tatoveringer"... Plutselig var ikke spøken til Plumbovokalisten noe ille lenger! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har aldri likt verken Plumbo eller MadCon så jeg gir totalt faen. Jeg har aldri brydd meg om plumbo eller madcon, men jeg liker både kaizers og skambankt, så jeg skammer meg på vegne av Terje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eh. I fylla er sånt lov. Jeg liker Kaizers og Skambankt selv, men bryr meg ikke så mye om at han kastet en drink i ansiktet på vokalisten heller. Det er liksom ikke så farlig å en drink i fjeset. Hadde han slått ham i huet med ei ølflaske hadde det vært noe annet vel og merke. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eh. I fylla er sånt lov. Jeg liker Kaizers og Skambankt selv, men bryr meg ikke så mye om at han kastet en drink i ansiktet på vokalisten heller. Det er liksom ikke så farlig å en drink i fjeset. Hadde han slått ham i huet med ei ølflaske hadde det vært noe annet vel og merke. Men hva har Terje med den saken å gjøre? Abso-fucking-lutely nothing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg