Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Helt latterlig hvordan halve kjendisnorge hiver seg over denne muligheten og automatisk stempler hele bandet som rasister bare pga en (veldig) dårlig spøk.

Det som er enda mere latterlig er håndteringen til Tshawe og Josef, etter bruk av ord som bleikfis og andre ting er det vel ingen tvil at de også er rasister? Lol :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah, buing på Spellemann når Plumbo vant årets hit...

Var vel fordi de sa mokkamann til Tshawe og han andre kisen?

Synes det var rått at de vant, herlig band, og Møkkaman er faktisk en jævla rå sang.

Håper det blir kontrovers og litt blest nå, er så kjedelig når slike stor events er helt straighte og ingenting morsomt skjer. Bare synd ingen "tok en Jokke" og ramla full opp på scena.

Eller som Ida Maria på by:Larm og kasta prisen i bakken. :D

Mye skuffende i år, men jeg er glad for at Honningbarna vant prisen for rock, for der håpte jeg like mye på alle.

Lenke til kommentar

Godt å se at du trives så godt i ditt eget selskap, smurfen. :p

Når man tilbringer såpass mye tid alene på rommet som jeg, og ikke er som kidsa i kafeen, så må man finne på nye ting for å underholde seg selv.

Som å lage de filmene jeg har lasta opp på YouTube med meg selv som "stjernen", samt å sende klagebrev til forskjellige aviser for skrivefeilene som er overalt.

Lenke til kommentar

Madcon beviser jo at de er møkkamenn. Hyklere som ikke tar en spøk, og som bruker hudfargen sin i et forsøk på å oppnå offentlig sympati, når de selv ofte er tatt i å si langt verre ting.

Æsj nei, nå må jeg si jeg fikk dem i vrangstrupen. Vanligvis er de muy sympatico.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så ikke programmet selv, men så et klipp på db.no. Mulig hun bare var flau, å det skjønner jeg. For valsen var elendig.

Lenke til kommentar

Hvis det forøvrig er sant at Tshawe gjorde alvor av trusselen sin som han kom med tidligere, så er ikke det bare dumt, men både kriminelt og premeditert? Hva om glasset hadde knust i ansiktet på noen?

EDIT: Skriveleif.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Hvis det forøvrig er sant at Tshawe gjorde alvor av trusselen sin som han kom med tidligere, så er ikke det bare dumt, men både kriminelt og premeditert? Hva om glasset hadde knust i ansiktet på noen?

Her kaster Kaizers-Terje drink i ansiktet på Plumbo-vokalisten

Lars Erik Blokkhus legger seg flat etter rasismeuttalelse

:p

Lenke til kommentar

Det DER er langt over streken. Han hadde jeg gitt en midt på leppa. Han er jo ikke engang involvert i saken.

Hadde jeg vært han Plumbo karen hadde jeg rett og slett sagt til Tshawe at, you know what, du og kompisen din har sagt langt verre ting, det var en dårlig gjennomtenkt spøk, leave it at that.

Men nå skal altså hver jævla PK-rytter i hele Norge forsvare det fargerike fellesskap. Det er KOMISK, og littegrann skremmende...

Lenke til kommentar

Eh. I fylla er sånt lov.

Jeg liker Kaizers og Skambankt selv, men bryr meg ikke så mye om at han kastet en drink i ansiktet på vokalisten heller. Det er liksom ikke så farlig å en drink i fjeset.

Hadde han slått ham i huet med ei ølflaske hadde det vært noe annet vel og merke.

Lenke til kommentar

Eh. I fylla er sånt lov.

Jeg liker Kaizers og Skambankt selv, men bryr meg ikke så mye om at han kastet en drink i ansiktet på vokalisten heller. Det er liksom ikke så farlig å en drink i fjeset.

Hadde han slått ham i huet med ei ølflaske hadde det vært noe annet vel og merke.

Men hva har Terje med den saken å gjøre? Abso-fucking-lutely nothing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...