Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Chokke jeg veit at jula varer helt til påske, men er ikke den nisselua er litt drøy?

Hell no. Den er tøff, som meg.

 

Altså, hvis ikke du har den biten som falt ut, er det lite en tannlege kan gjøre. Hvis halve tannen hadde røket, da ville det vært tannlege asap-verdig.

Snakker ikke om store biten, er vel mer et "flak", på størrelse med et knappenålshode, men det er likevel plagsomt. Lager vel storm i vannglass (ingenting i forhold til Moses, men allikevel). Hadde nå vært litt surt å være utsatt for syreangrep osv osv.

Har uansett tannlegetime onsdag i påsken, så overlever nok.

Lenke til kommentar
Takk Cosmo :D

 

Kosmo! (Cosmo med K = Kosmo, right? Uff! Mitt nick er IQ-komplisert for de med over 130 tror jeg.. ;))

 

Men intet problem! Er litt misunnelig på deg egentlig, vil ha en slik jobb jeg også.. :wee:

 

 

Takk Kosmo :D Fornøyd nå ? :p Vel, du er jo bare '89 modell da, så du har vel ikke akkurat dårlig tid på deg for å få deg jobb.. :)

Lenke til kommentar
Takk Cosmo :D

 

Kosmo! (Cosmo med K = Kosmo, right? Uff! Mitt nick er IQ-komplisert for de med over 130 tror jeg.. ;))

 

Men intet problem! Er litt misunnelig på deg egentlig, vil ha en slik jobb jeg også.. :wee:

Pff..Cosmos.

Bytt heller hvis du på død og liv vil hete kosmo :shrug:

Lenke til kommentar
Takk Kosmo :D Fornøyd nå ? :p Vel, du er jo bare '89 modell da, så du har vel ikke akkurat dårlig tid på deg for å få deg jobb.. :)

 

Er fornøyd nå vettu, bare er litt pirkete! ;)

 

Sant, er bare '89 modell så skal ikke ha jobb enda. Skal studere profesjonstudiet i psykologi ved Universitetet i Tromsø i 6 år uansett, så er lenge til jeg trenger tenke på jobb. Kjipern er studielånet jeg opparbeider meg som skal nedbetales.. :cry:

 

Det morsomme er at jeg om jeg vil også kan ta fagbrev i elektronikk og jobbe med det om jeg vil, men syntes det er kjedelig, frister heller å være psykolog. Både interessant og god lønn. :wee:

 

Den jobben din, hva kommer du til å jobbe som da?

 

Pff..Cosmos.

Bytt heller hvis du på død og liv vil hete kosmo :shrug:

 

Fært te hissig da søtnos.. dessuten kan jeg ikke bytte nick, må vente. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...