Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahah, buing på Spellemann når Plumbo vant årets hit...

Var vel fordi de sa mokkamann til Tshawe og han andre kisen?

Synes det var rått at de vant, herlig band, og Møkkaman er faktisk en jævla rå sang.

Håper det blir kontrovers og litt blest nå, er så kjedelig når slike stor events er helt straighte og ingenting morsomt skjer. Bare synd ingen "tok en Jokke" og ramla full opp på scena.

Lenke til kommentar

Synes det var en dårlig og unødvendig spøk, men ikke rasistisk. Var jo ikke ment ondskapsfult, det er jeg overbevist om.

Forresten, gud hjelpe meg så trist denne samtidsmusikken de delte ut priser til er. Eneste gangen i året jeg hører om den er på spellemannsprisen, og det høres like begredelig ut hvergang.

Ganske kult å se på VGTV sin livesending fra Nachspielet. Litt jazzete musikk og bakgrunnsstøy, samtidig som man får sett nakkene på kultureliten i det norske samfunn.

Endret av Empathy
Lenke til kommentar

Synes det var rått at de vant, herlig band, og Møkkaman er faktisk en jævla rå sang.

Ja, vi må jo ikke glemme at Østfold, indre Trøndelag og diverse fjorder på vestlandet også skal ha et musikktilbud.

De har jo sjarm og skiller seg ut blant alle de stivpynta folka med glattkjemmet hår i den der salen :love: Iallefall mer enn Karpe Diem og Erik & Kriss, og det kommer fra munnen av en som er helfrelst av Hip-Hop.

Endret av Empathy
Lenke til kommentar

Det mest latterlige er reaksjonen til Tschawe. Og så skal selvsagt hele PK-Norge til hans forsvar.

Samtidig glemmer vi alle cracker og "hviting" kommentarene til Tschawe.

Jaja...

EDIT: Ler meg forøvrig skakk av dette bildet i VG. Sjekk kompisen hans :D

1326579794973_642.jpg

"Did he just almost call you a niggah!?"

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Plumbo fikk en drink i trynet på nachspielet. Humhumhum.

Sositetseliten raser, selv synes jeg det hele virker latterlig. Litt nasal stemme på hun der VGTV dama, meget som hun skulle prøve å blåse ting opp også.

Endret av Empathy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...