Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Definer "fungert". ------ Endelig helg! De ble med på soverommet. Ble cockblocka av kompiser alle fire gangene. Står og hamrer på den låste døra, banker på vinduet etc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kule "kompiser" du har. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ikke sant? Når dere møter noen første gang og skal presentere dere; sier dere da "Hei, [navn]" eller "Hei, jeg heter [navn]" eller noe helt annet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Definer "fungert". ------ Endelig helg! De ble med på soverommet. Ble cockblocka av kompiser alle fire inngangene. Står og hamrer på den låste døra, banker på vinduet etc. WAT? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ikke sant? Når dere møter noen første gang og skal presentere dere; sier dere da "Hei, [navn]" eller "Hei, jeg heter [navn]" eller noe helt annet? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Definer "fungert". ------ Endelig helg! De ble med på soverommet. Ble cockblocka av kompiser alle fire inngangene. Står og hamrer på den låste døra, banker på vinduet etc. WAT? Hva? Aldri blitt cockblocka før? Ikke sant? Når dere møter noen første gang og skal presentere dere; sier dere da "Hei, [navn]" eller "Hei, jeg heter [navn]" eller noe helt annet? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Og om det er en mann du hilser på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Og om det er en mann du hilser på? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Og om det er en mann du hilser på? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Hull er hull NSFW!!! Endret 14. januar 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Og om det er en mann du hilser på? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Jeg visste det. Minn meg på å aldri håndhilse på deg uten hazmat-drakt. Og rustning. Og en 50 fot lang påle. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Og om det er en mann du hilser på? "Halla babe, navn er ikke viktig, pule?" Jeg visste det. Minn meg på å aldri håndhilse på deg uten hazmat-drakt. Og rustning. Og en 50 fot lang påle. Aldri hils på meg uten hazmat utstyr, og rustning samt 50 fot lang stang. (sistnevnte hadde jeg blitt veldig glad for) Kim: Enig! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Naboen holder på enda. Veit ikke helt om jeg tror på den påståtte avrusingen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bah, uansett om jeg vaska og lufta her, så lukter det fortsatt musserende rosévin her. >< Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 huff... gå vekk hangover!!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Våkna uthvilt kl ni jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Våkna uthvilt for 2 timer siden og lå i senga og leste tegneserier i en times tid før jeg følte det var på tide å stå opp og prøve å fjerne den kvalmende lukta av rosévin. Lurer på om søss og typen er oppe enda ... Lenke til kommentar
Lader Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Våkna uthvilt kl ni jeg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Misunner folk som klarer å sovne før hodet treffer puta. For meg tar det som regel 1-3 timer før jeg sovner, noe som har begynt å bli meget frustrerende. Kan hende jeg må ty til medisin snart. Endret 14. januar 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ah, fantastisk å sove lenge for en gangs skyld. Du må bare sørge for å bli skikkelig sliten i hodet, så kommer du nok til å lengte etter puta og sovne før det har gått 5 min. En annen ting som funker er å ligge og kun fokusere på pusten min, men da må man nok være litt trøtt fra før. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har prøvd, jeg, men har hatt dette problemet i flere måneder nå. Har sovet godt nå og da, og sovner jo til slutt, men da er det jo ofte bare noen timer til jeg skal stå opp igjen, så i lengden blir det jo et helvete. Kanskje derfor jeg ser ut som en vaskebjørn i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg