Anvlaibar Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ska bare til noen kammerater, så droppa pungen i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvordan lokker jeg en ung brite ned på rommet mitt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvordan lokker jeg en ung brite ned på rommet mitt? Piller. Min relativt beskjedne erfaring med briter er at de knasker piller som peanøtter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Logg av pcen, og spør om hun vil se på boksamlingen din. Ref. http://www.youtube.com/watch?v=3-son3EJTrU&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvordan lokker jeg en ung brite ned på rommet mitt? Do you want to see my Big ben? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Apropos piller! Knall at vi kom inn på dette temaet. Seriøs post FYI. Jeg vet at det finnes pillevrak her inne, så jeg prøver meg. Jeg sto å ventet på bussen og en Afrikanske pilledealer drev å doserte greier (relativt åpenlyst) og han mistet en pille på bakken. Etter at han dro tok jeg, som den nyssgjerrigperen jeg er opp pillen han mistet og puttet i lomma. Her er et dårlig mobilbilde av en intetsigende hvit pille. Noen som kan identifisere? Eller blir jeg nødt til å ta den, for science? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ta den, post results. For science. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Rivotril mest sannsynlig. Fungerer knall mot fyllanerver Star det noen tall/bokstaver på den ene siden? Endret 13. januar 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) edit: Glemte et øyeblikk at jeg er moderator. Nei, jeg kan ikke anbefale noe slikt på et åpent forum. Endret 13. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Rivotril mest sannsynlig. Fungerer knall mot fyllanerver Star det noen tall/bokstaver på den ene siden? Ser for stor ut til å være Rivotril. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Rivotril har vel en delelinje til visst jeg ikke husker feil Lenge siden man har brukt sånt tull så husker ikke. Endret 13. januar 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Siden det er Afrika vi snakker, så tipper jeg noe hjemme laga Lenke til kommentar
Lader Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Apropos piller! Knall at vi kom inn på dette temaet. Seriøs post FYI. Jeg vet at det finnes pillevrak her inne, så jeg prøver meg. Jeg sto å ventet på bussen og en Afrikanske pilledealer drev å doserte greier (relativt åpenlyst) og han mistet en pille på bakken. Etter at han dro tok jeg, som den nyssgjerrigperen jeg er opp pillen han mistet og puttet i lomma. Her er et dårlig mobilbilde av en intetsigende hvit pille. Noen som kan identifisere? Eller blir jeg nødt til å ta den, for science? Søte fingre. Hvordan er vmware på den? (evnt med 4 kjerner og 8gb minne etc(reservert til bare vmware)) Nydelig. Kraften er helt ekstrem, og med Intel sin Turbo Boost opp til 3.1GHZ, så blir det fart på sakene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Søte fingre. Hvis du slikker på de, så vet du hvordan søsteren din smaker. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Søte fingre. Hvis du slikker på de, så vet du hvordan søsteren din smaker. Utifra dine saklige innlegg, så trodde jeg du var 27. Men nå har dette endret seg. 19. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Eneste kandidat jeg har funnet på pilla må være Fenazon-koffein forresten. Men den er svært usikker. Må fortsatt holde på at du ikke bør ta den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Rivotril mest sannsynlig. Fungerer knall mot fyllanerver Star det noen tall/bokstaver på den ene siden? Det er ikke rivotril, Din nabb.(store forskjeller) ser ut som fenazon Siden de er så store, så ser det ut som det er mye paracetamol i. edit: Det er fenazon, noe du får kjøpt uten resept i norge. pic related. Dere er alle nabbs. (spessielt kim spartacus) Endret 13. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ser ut som en paracet spør du meg Slikk på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg