L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Tror dere ikke det var TOMT for brød på butikken i dag? Var innom to steder faktisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Offisielle brøddagen idag. Fri tilgang til alle brød Oh, nå skal jeg ha toast tror jeg. Nammenam! Infidels. Musikk, Toast og Heroes 3 . Fuck sosiale relasjoner. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg skal ha wiener pølse og potetstappe når e kommer hjem!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg vil ha taco burger Endret 4. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg er sulten ;( hva skal jeg gjøre? Edit: Men blir Tacokjøttkaker, potetstappe og salatgreier til da når modern kommer hjem så det er PWN JAA OMG. *host* Endret 4. mars 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 dra på matprat.no mange tips å få der. Der du skal finne oppskriften til den nydelige hummer-retten du skulle lage til meg..? Fikk aldri noe i posten ser du, så venter fortsatt i håp..! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Du lever forsatt i trua skjønner jeg Sendte ikke med spoiringsnr skjønner du, såden er vel borte i posten?? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Du lever forsatt i trua skjønner jeg Sendte ikke med spoiringsnr skjønner du, såden er vel borte i posten?? Ack! ack! Tilbreder og sender ny du..? Ser forresten du henger på den store puppe-tråden, finner du like lite interessant der som meg..? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Heroes 3 Verden går litt baklengs nå - siden de ikke lager skikkelige spill lenger, har jeg plukket fram igjen Myth 2. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg hører Depeche Mode og mimrer til da jeg mistet jomfrudommen min. Yeah. Jeg skal møte Jakob for første gang på et år (ferdig med førstegangstjeneste!) i helgen, mest sannsynlig. Det blir fuckings sært. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Unskyld da Skal vurdere å tilgi deg. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 jeg fant en sånn varmeputeting i skapet, som man trykker på en "knapp" så blir det "varm is" inni den.. varmt og godt^^ *sovne* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 AUUUUUUUUUUU Jeg spiste toast og klarte å få gaffelen (ja, kniv og gaffel) imellom to av tenna og dra til, så nå mangler det et lite hjørne på tanna. Burde jeg gjøre noe med det eller la det bli til? Irriterene kant som er der da . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 AUUUUUUUUUUUJeg spiste toast og klarte å få gaffelen (ja, kniv og gaffel) imellom to av tenna og dra til, så nå mangler det et lite hjørne på tanna. Burde jeg gjøre noe med det eller la det bli til? Irriterene kant som er der da . Tannlege asap. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Kan det bli artig syreangrep eller no? gjør ikke vondt i det hele tatt, mest irriterende. Føles kanskje som tanna blei forskøvet Oo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Åhh, jeg er så glad Søkte på en jobb i går, og de ringte i dag og sa de var veldig interessert i å ta en prat med meg.. Hvis jeg får jobben så får jeg firmabil, firmapc, firmatelefon, kontor, det blir Bra (Er lov å håpe ) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Tja....skjedde noe lignede med meg og den plagsomme "kanten" ble slitt ned etter ca 3 mnd. Tannlege koster så mye. Edit: Chokke jeg veit at jula varer helt til påske, men er ikke den nisselua er litt drøy? Endret 4. mars 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Altså, hvis ikke du har den biten som falt ut, er det lite en tannlege kan gjøre. Hvis halve tannen hadde røket, da ville det vært tannlege asap-verdig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 En tannlege kan alltids bygge på, da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg klarte på en eller annen måte å tygge av en liten kant av hjørnet på den ene fortanna mi, og jeg fikk ordnet det raskt og enkelt hos tannlegen, de satt på en bit av noe stoff som de formet og filte så det går helt i ett med resten av tanna, ser bra ut og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg