Coa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Studielån er et veldig greit lån å ta opp, du kan utsette nedbetalingene, og hvis du blir arbeidsløs kan du fryse hele lånet til du kan fortsette å betale. Studielån er vel noe av det gunstigste lånet man får. Uansett kjipt når det ikke kommer på konto og du må spise havregryn med vann til frokost. Kommer det ikke i dag må jeg se om det finnes matstasjoner for uteliggere og fattige i området. Hardt liv Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Whatup med at designet på forummet feiler hele tiden da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Problemer med "static-en" i følge TSP. Bruk IP.Board-skinet så slipper du Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Coa, du får stikke ut og rappe koppene til noen rumenere på gata. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har alltid hatt et perverst ønske om å sparke til koppene, men jeg antar det er bedre å stjele de. Bedre at de sulter enn jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har alltid hatt et perverst ønske om å sparke til koppene, men jeg antar det er bedre å stjele de. Bedre at de sulter enn jeg. Jeg har alltid hatt lyst til å ta med en termos og fylle opp koppen deres med kaffe 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Stå opp tidleg på den einaste fridagen min for å gjere noko forfengelig? Jaudå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har alltid hatt et perverst ønske om å sparke til koppene Jeg óg! Merkelig det der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jaggu meg sliten. Gud bedre! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Stå opp tidleg på den einaste fridagen min for å gjere noko forfengelig? Jaudå! Hva skal du? BTW: skjevfordelinga fortsetter Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ahh...snøstorm ute. Herlig. Det bare fortsetter å lave ned. Bor snart inni en sneskavle. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Drittvær, våkna litt for sent, kom ikke ut døra så måtte komme meg ut via andreetasjen (er heldigvis ei trapp, da). 30-40cm med snø som måtte måkes og på toppen av alt det ble jeg nesten påkjørt to ganger. Jaja, ordna seg til slutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ahh...snøstorm ute. Herlig. Det bare fortsetter å lave ned. Bor snart inni en sneskavle. Her har det vært regn, sludd, snø og hagl. Og nå kikker sola frem. Full pott! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Drittvær, våkna litt for sent, kom ikke ut døra så måtte komme meg ut via andreetasjen (er heldigvis ei trapp, da). 30-40cm med snø som måtte måkes og på toppen av alt det ble jeg nesten påkjørt to ganger. Jaja, ordna seg til slutt. Fy faen hardcore Røros ezze Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ahh...snøstorm ute. Herlig. Det bare fortsetter å lave ned. Bor snart inni en sneskavle. Her har det vært regn, sludd, snø og hagl. Og nå kikker sola frem. Full pott! Regn? Typisk Bergen. Fint når sola viser seg, da. Den glimret med sitt nærvær her også for noen dager siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Wtf? Refresh til det ordner seg eller bytt til IP Board-skinet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ctrl+F5 fikser det, helt til jeg åpner en ny side. Kjørt CC cleaner og det som er også. Får prøve å bytte skin da. Aldri skjedd før nå nylig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg