Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har da "Hrafnin Flýgur" med oppfølgere.Gi meg styrke, ser jo verre ut enn . Det er hovedsaklig lydene når de rir og slåss med sverd som suger deg inn i filmen, og så at Jørn Lande har brukt et utrykk i filmen til å lage en sang av. Oh well, QI, Forza 4 og Wordfeud er en fantastisk kombinasjon. Tror dog jeg skal mekke meg et par brødskiver og komme meg til sengs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ditto, så etter å ha sovet i rundt 5 timer, tror jeg jeg går og legger meg igjen. Kommer ikke noe godt ut av å være våken nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jo, damn you! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Så det er faktisk andre enn meg som er våken! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fy faen jeg skal så JÆVLIG lage norsk kinamat i kveld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 For å glede dere, kom jeg aldri så langt som til å legge meg igjen, jeg ble sittende å se på QI og spille Forza 4. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Eg har vore vaken sida halv seks. Åpneskift på jobb er nice. No har eg pausen min før lunsjrushet byrjar. Har til i kveld å bestemme meg for om eg skal delta på nm-kvalikken eller ikkje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 NM-kvalikk i hva? Hvis jeg sto opp litt over 8, men ikke spiste frokost før for et kvarter siden, kan jeg da kalle det frokost, eller blir det rettere å si brunch? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Så det er faktisk andre enn meg som er våken! Vært våken siden 7 jeg... Er tross alt noen som må være på jobb... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Speaking of jobb ... Jeg fikk ikke fatt i praksisplass på noen av bibliotekene i Trondhjem kommune. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Datasmurf: Klassisk kaffekunst! Må lese meg opp på kravene og sjekke timeplanen for å sjå om eg har tida til å øve. Eg veit at klassisk cappuccino er ei av greiane, så eg treng øving. Espresso og fridrikk skal gå greit. Og neste år har eg ikkje fordelen med å ha kvalikken på heimebane, sida det er kaffebaren eg jobbar på som arrangerer. Båe kjent kvernen, maskin og utstyr elles er rimeleg luksus. Hrm. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) I morgen blir det cola Endret 12. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Senk standarden din. Hvor lavt kan man egentlig senke standarden sin? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Senk standarden din. Hvor lavt kan man egentlig senke standarden sin? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Bildet funker ikke. edit: nvm, kopierte adressen og da funket det. Nice one. Endret 12. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Senk standarden din. Enklere sagt enn gjort. Ikke for det, har tilbragt noen timer de siste dagene med å sjekke alle slags bemanningsbyrå, NAV, Finn.no o.l. for praksisplasser, vikariat og deltids, men jeg finner nada jeg vet jeg kan jobbe med. Sosialt tilbakestående, telefonskrekk fra helvete (manne meg opp i flere dager før jeg ringer offentlige kontorer og folk jeg aldri har pratet med før), Aspergers syndrom ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sosialt tilbakestående, telefonskrekk fra helvete (manne meg opp i flere dager før jeg ringer offentlige kontorer og folk jeg aldri har pratet med før), Aspergers syndrom ... Det er lett å grave seg ned og skylde på alle mulige slags ting, men det er mye enklere å ringe/ta kontakt når du gjør det på vegne av noen andre enn deg selv. Sliter selv med telefonskrekk, men den tar jeg sakte livet av takket være telefonsupporten her. Hva med å utfordre deg selv? Er tross alt da man vokser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg