Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har da "Hrafnin Flýgur" med oppfølgere.
Gi meg styrke,
ser jo verre ut enn
.

Det er hovedsaklig lydene når de rir og slåss med sverd som suger deg inn i filmen, og så at Jørn Lande har brukt et utrykk i filmen til å lage en sang av. :p

Oh well, QI, Forza 4 og Wordfeud er en fantastisk kombinasjon. Tror dog jeg skal mekke meg et par brødskiver og komme meg til sengs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Klassisk kaffekunst! Må lese meg opp på kravene og sjekke timeplanen for å sjå om eg har tida til å øve. Eg veit at klassisk cappuccino er ei av greiane, så eg treng øving. Espresso og fridrikk skal gå greit. Og neste år har eg ikkje fordelen med å ha kvalikken på heimebane, sida det er kaffebaren eg jobbar på som arrangerer. Båe kjent kvernen, maskin og utstyr elles er rimeleg luksus. Hrm.

Lenke til kommentar

Senk standarden din.

Enklere sagt enn gjort.

Ikke for det, har tilbragt noen timer de siste dagene med å sjekke alle slags bemanningsbyrå, NAV, Finn.no o.l. for praksisplasser, vikariat og deltids, men jeg finner nada jeg vet jeg kan jobbe med.

Sosialt tilbakestående, telefonskrekk fra helvete (manne meg opp i flere dager før jeg ringer offentlige kontorer og folk jeg aldri har pratet med før), Aspergers syndrom ...

Lenke til kommentar

Sosialt tilbakestående, telefonskrekk fra helvete (manne meg opp i flere dager før jeg ringer offentlige kontorer og folk jeg aldri har pratet med før), Aspergers syndrom ...

Det er lett å grave seg ned og skylde på alle mulige slags ting, men det er mye enklere å ringe/ta kontakt når du gjør det på vegne av noen andre enn deg selv. Sliter selv med telefonskrekk, men den tar jeg sakte livet av takket være telefonsupporten her.

Hva med å utfordre deg selv? Er tross alt da man vokser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...