Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evnt skriv det på en lapp, og kast i dass :p

Funker det også. Har bare delt ut to utestengelser i dag. Det ene var en spambot som ble utestengt på ubestemt tid. Det andre var et troll som ble utestengt i en uke og det var før jeg åpna noen øl. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt..

Har da "Hrafnin Flýgur" med oppfølgere. Noomi Rapace spilte vel i en av oppfølgerne om jeg ikke husker helt feil. Hennes første rolle afaik.

Forøvrig er jeg svært glad i norsk film. Både de første stumfilmene, komediene på 60-70-tallet, det meste av Wam & Wennerød, Pelle og Proffen-filmene, en drøss med bra barnefilmer (Håkon Håkonsen, Herman, Jakten på nyrestenen, Frida - med hjertet i hånden, Kamilla og Tyven 1 ++) og i de nyere tider med Trolljegeren (en av de beste dokumentarer jeg har sett), Kommandør Treholt & Ninjatroppen, Sønner av Norge og Få meg på for faen. :D

For ikke å glemme kortfilmen "Niding". ;)

Lenke til kommentar

Hei :)

Hei, sexy. ASL?

Blir spennede å se hva Intel har fått til...

Intel har presset ut samtlige konkurrenter utenom AMD, ARM og Nvidia. Det er det de har fått til.

edit: Det sto ingenting teit her! Det er ikke redigert i ettertid!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst.

Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!!

Vi vet når vi skal overse landsbyidioten, heter det.
Lenke til kommentar

På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst.

Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!!

Kanskje noen har sære interesser?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...