Diskutant Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 God kveld. Du har ikke planer om å skifte avataren din igjen, har du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du har ikke planer om å skifte avataren din igjen, har du? Det er fortsatt jul. Man tar ned julepynten på 20. dag jul. (Eller 13. om man er pingle) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Du har ikke planer om å skifte avataren din igjen, har du? Det er fortsatt jul. Man tar ned julepynten på 20. dag jul. (Eller 13. om man er pingle) Pingle? Skal vi sloss? Endret 11. januar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Blir da laget dårlige filmer overalt. Vil si at det blir laget langt flere dårlige Hollywood-filmer. Sier seg selv at filmer laget i Norge, med langt strammere budsjett, lite miljø osv. ikke kan være av like høy "kvalitet". 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Pingle? Skal vi sloss? JA! Gå utenfor! Om jeg ikke har kommet om fem minutter kan du begynne aleine. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Pingle? Skal vi sloss? JA! Gå utenfor! Om jeg ikke har kommet om fem minutter kan du begynne aleine. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Tømme en øl til? edit: Ooops. Nå kommer alle jeg har moderert i kveld til å påstå at jeg ikke er tilregnelig fordi jeg har drekki. Well, you can kiss my #¤%¤#! Send en klage til [email protected]! Jeg er fortsatt ikke full. Bare beautyfull. Endret 11. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Tømme en øl til? edit: Ooops. Nå kommer alle jeg har moderert i kveld til å påstå at jeg ikke er tilregnelig fordi jeg har drekki. Well, you can kiss my #¤%¤#! Send en klage til [email protected]! Jeg er fortsatt ikke full. Bare beautyfull. Evnt skriv det på en lapp, og kast i dass Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Evnt skriv det på en lapp, og kast i dass Funker det også. Har bare delt ut to utestengelser i dag. Det ene var en spambot som ble utestengt på ubestemt tid. Det andre var et troll som ble utestengt i en uke og det var før jeg åpna noen øl. Endret 11. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt.. Har da "Hrafnin Flýgur" med oppfølgere. Noomi Rapace spilte vel i en av oppfølgerne om jeg ikke husker helt feil. Hennes første rolle afaik. Forøvrig er jeg svært glad i norsk film. Både de første stumfilmene, komediene på 60-70-tallet, det meste av Wam & Wennerød, Pelle og Proffen-filmene, en drøss med bra barnefilmer (Håkon Håkonsen, Herman, Jakten på nyrestenen, Frida - med hjertet i hånden, Kamilla og Tyven 1 ++) og i de nyere tider med Trolljegeren (en av de beste dokumentarer jeg har sett), Kommandør Treholt & Ninjatroppen, Sønner av Norge og Få meg på for faen. For ikke å glemme kortfilmen "Niding". Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) <--- brukernavnet til den ubeseirede mesteren i Wordfeud at Norwegian with random board. Ikke Nikon altså. Go figure. Endret 11. januar 2012 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Alle jukser i Wordfeud, så det betyr lite. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det har jeg bare lest om. Jeg spiller rent bord like friskt som en fisk i en elv i utkanten av Andesfjellene. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Er en grunn til at jukse-app'en er den nest mest nedlastede app'en etter wordfeud. Jeg jukser ikke, men taper dog... Endret 11. januar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lenovo K800 ser jo digg ut da... Blir spennede å se hva Intel har fått til... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hei Hei, sexy. ASL? Blir spennede å se hva Intel har fått til... Intel har presset ut samtlige konkurrenter utenom AMD, ARM og Nvidia. Det er det de har fått til. edit: Det sto ingenting teit her! Det er ikke redigert i ettertid! Endret 11. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst. Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst. Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!! Vi vet når vi skal overse landsbyidioten, heter det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst. Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!! Kanskje noen har sære interesser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg