L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg angrer på at jeg ikke dro. Hvorfor? Fordi jeg tror det hadde vært mer kult enn å sitte med en psykopatisk kjerring dag inn og dag ut som jeg alikevel kom til å droppe noen få år senere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Gleder meg til Act of Valor... Skulle likt å se en moderne krigsfilm i norsk terreng... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt.. Endret 11. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hallo? Har du ikke sett Outlander? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt.. Så du vil se axel hennie med helskjegg og skjold? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Så du vil se axel hennie med helskjegg og skjold?Grøss, det har jeg ikke tenkt på. Man måtte nødvendigvis sett etter skuespillere med litt andre kvaliteter.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Spår at det hadde blitt en gigantisk flau dårlig film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Spår at det hadde blitt en gigantisk flau dårlig film. I motsetning til annen norsk film? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva er det egentlig med norsk film? En skulle tro det var de samme folkene som sto bak alt som er gitt ut etter 1990.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (...) Dog, jeg skipper soppen.La meg lede deg i retning av denne posten. Hah. Jeg har til gode å smake god matsopp. Hva er det egentlig med norsk film? En skulle tro det var de samme folkene som sto bak alt som er gitt ut etter 1990.. Pff, norsk film er fantastisk. Du må bare finne perlene blant all møkka med Ane Dahl Torp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 666 the number of the beast. HELL and fire was born to be released! Tenk litt på det dere. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er da masse bra norsk film. Synes også kvaliteten har blitt mye høyere enn på nittitallet. De Usynlige, Reprise, Hawaii Oslo, Insomnia osv er jo noen ekspempler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt.. Så du vil se axel hennie med helskjegg og skjold? Og Bjørn Sundquist som en gretten jarl? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva er det egentlig med norsk film? En skulle tro det var de samme folkene som sto bak alt som er gitt ut etter 1990.. Er det ikke det da? 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det eneste som er galt med tilstanden til norsk film er alle de kunnskapsløse tullingene som føler seg kvalifisert til å kritisere den. 2 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes norsk film har blitt ganske bra de siste åra, jeg. Det eneste som er galt med tilstanden til norsk film er alle de kunnskapsløse tullingene som føler seg kvalifisert til å kritisere den. Hver og en får vel lov til å ha sin egen mening om filmer de ser? Andre kan ikke bestemme om noe er bra eller ikke, det er noe man avgjør selv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Syntes da Elling var ganske bra også jeg. Men har da vært litt dritt innimellom også, spesielt disse siste skrekkfilmene. Endret 11. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Synes norsk film har blitt ganske bra de siste åra, jeg. Det er det som er problemet. "Ganske bra" og "de siste åra".Ikke: "Jeg synes norsk film er bra." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg