Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg hadde likt å sett en seriøs og høyt budsjettert krigsfilm fra vikingtiden i Norge. Noe ala Braveheart/Kingdom of Heaven/Waterloo men med norsk tale, norsk natur og vikinger i store slag, f.eks. slaget i Hafrsfjord. En tilsvarende film fra norsk middelalder kunne også vert noe, eller kanskje en film om innføringen av kristendommen i Norge med slaget ved Stiklestad som filmens høydepunkt. Men med måten norsk film støttes i dag kan man vel se langt etter noe slikt..

Så du vil se axel hennie med helskjegg og skjold?

Lenke til kommentar
(...) Dog, jeg skipper soppen.
La meg lede deg i retning av denne posten.

Hah.

Jeg har til gode å smake god matsopp.

Hva er det egentlig med norsk film? En skulle tro det var de samme folkene som sto bak alt som er gitt ut etter 1990..

Pff, norsk film er fantastisk.

Du må bare finne perlene blant all møkka med Ane Dahl Torp.

Lenke til kommentar

Så du vil se axel hennie med helskjegg og skjold?

Og Bjørn Sundquist som en gretten jarl?

Lenke til kommentar

Synes norsk film har blitt ganske bra de siste åra, jeg.

Det eneste som er galt med tilstanden til norsk film er alle de kunnskapsløse tullingene som føler seg kvalifisert til å kritisere den.

Hver og en får vel lov til å ha sin egen mening om filmer de ser? Andre kan ikke bestemme om noe er bra eller ikke, det er noe man avgjør selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...