TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) *stappe tube i halsen på og mate Kexxy* *..snike seg fort bort til tuben og putte oppi rare ting..* *..evil grin..* Slem, fy fy. * vifter med pekefingeren* Endret 4. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sur opplevelse i dag: Kjøpte både kakao og skolebrød i dag, men fant ut at jeg kun hadde et par enheter med insulin igjen -> kakaoen i vasken og skolebrødet i søpla :'( Hardt liv. =( Jeg trenger nye sko. Mine lekre converse i sort skinn vil snart ikke mer. =( Forslag? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Liker du skatesko kan du gå for emerica på en skateshappe. Kule dem. Jeg har ett par og er fornøyd. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hardt liv. =( Jeg trenger nye sko. Mine lekre converse i sort skinn vil snart ikke mer. =( Forslag? Adidas Superstar II Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Å fy faen, jeg takler ikke kranglingen til lillebror. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg snart ikke mere bacongull Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 huff, spist opp spaghettien, og nå må jeg ut i kjøkkenet for å hente mere :/ hardt liv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hent litt til meg og ?Du kan få cola og varm salat med kyllingfilèt av meg? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg ønsker en belgisk vaffel shappe i Asker!!!! Endret 4. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Liker du skatesko kan du gå for emerica på en skateshappe. Kule dem. Jeg har ett par og er fornøyd. Hardt liv. =( Jeg trenger nye sko. Mine lekre converse i sort skinn vil snart ikke mer. =( Forslag? Adidas Superstar II Bilde plz. Jeg er ekstremt kresen. () Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hent litt til meg og ?Du kan få cola og varm salat med kyllingfilèt av meg? Supert.. Fordi jeg har en KALD kyllingfilet som jeg varmet opp fra i natt her. Lite godt. men varm salat ? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Supert.. Fordi jeg har en KALD kyllingfilet som jeg varmet opp fra i natt her. Lite godt. men varm salat ? :S Det er som stekte grønnsaker som er saltet med isbergsalat blandet i. Smaker helt latterlig godt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Min spaghetti! og bare min! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hadde helt glemt dere ut jeg men jeg er tilbake nå Det er det FREKKESTE: o_O Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Supert.. Fordi jeg har en KALD kyllingfilet som jeg varmet opp fra i natt her. Lite godt. men varm salat ? :S Det er som stekte grønnsaker som er saltet med isbergsalat blandet i. Smaker helt latterlig godt. Aha, da skjønner jeg! Nam.. kexxy du kan bare ha spaghettien din du. jeg lagde en myye bedre igår -tenk ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har ferdigstekt nakkekoteletter rett fra varmdisken og potetløv i dag jeg. Det er nam. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er det FREKKESTE: o_OUnskyld da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg lurer på hva jeg skal fôres med i dag, jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 dra på matprat.no mange tips å få der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg