L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er bare å trykke på navnet på serien så står de kronologisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Han som hadde glemt sexflaskene sine under senga når mora fant det? Og trodde han røykte hasj? Ja, du leste det du også? Ja, det var kjempegøy! Digger å stikke innom den tråden der, er så mye humoristisk som står der. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Han som hadde glemt sexflaskene sine under senga når mora fant det? Og trodde han røykte hasj? Sexflaske? Dette er et ukjent redskap. Forklar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=631195&st=740 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lars, du har ikke noen gode tips til middag for 4? Du lager jo alltid godsaker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 What I may never know is the place of the mazeIn which I would have erased some fucking fairies from space I neglected to ask before I killed the last dairy farmer who knew I wish I had waited for you Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lars, du har ikke noen gode tips til middag for 4? Du lager jo alltid godsaker. En kilo oksefilet. Et par hvitløk. Fløtegratinerte poteter. Sopp og salat. Hakk opp hvitløken. Svi fileten raskt i panna og gni inn med hvitløk, salt og pepper. Pakk den inn i alu-folie. Stikk steketermometer inn i den. Sett ovnen på 100-125 grader. Hiv fileten inn i ovnen. Vent til den når 55-58 grader (alt etter som hva du foretrekker). I mens lager du peppersaus og hiver din skivede favorittsopp i panna sammen med masse smør (helst smør og ikke margarin) sammen med maldonsalt og grovmalt pepper. Kok opp de fløtegratinerte potetene fra frysedisken (for å korte steketiden). Når du tar ut fileten setter du ovnen opp på 225 grader og slenger inn de fløtegratinerte potetene (hiv på litt ekstra ost, gjerne både røkt jarlsberg og annen snacks). La fileten hvile mens potetene gjør seg ferdig og hakk opp litt salat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 McLintock, Operation Petticoat eller en annen gammel film jeg ikke har sett på lenge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lars, du har ikke noen gode tips til middag for 4? Du lager jo alltid godsaker. En kilo oksefilet. Et par hvitløk. Fløtegratinerte poteter. Sopp og salat. Hakk opp hvitløken. Svi fileten raskt i panna og gni inn med hvitløk, salt og pepper. Pakk den inn i alu-folie. Stikk steketermometer inn i den. Sett ovnen på 100-125 grader. Hiv fileten inn i ovnen. Vent til den når 55-58 grader (alt etter som hva du foretrekker). I mens lager du peppersaus og hiver din skivede favorittsopp i panna sammen med masse smør (helst smør og ikke margarin) sammen med maldonsalt og grovmalt pepper. Kok opp de fløtegratinerte potetene fra frysedisken (for å korte steketiden). Når du tar ut fileten setter du ovnen opp på 225 grader og slenger inn de fløtegratinerte potetene (hiv på litt ekstra ost, gjerne både røkt jarlsberg og annen snacks). La fileten hvile mens potetene gjør seg ferdig og hakk opp litt salat. Høres jævlig nice ut! Dog, jeg skipper soppen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det kjipe med voldtekt er mangelen på spooning etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ah, jeg digger "The 51st State"! God musikk, gode skuespillere, Meatloaf får som fortjent ... Og en drøss med delvis uforståelig Liverpool-dialekt. Skader heller ikke med en naken Samuel L. Jackson på slutten heller. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Æ Ska inn i millitæræ æ. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Samuel L. Jackson ser bra ut til å være så gammel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Æ Ska inn i millitæræ æ. Huff. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Æ Ska inn i millitæræ æ. Huff. Skal ikke det. Herr Osen skal. Skulle ønske jeg kunne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg angrer på at jeg ikke dro. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (...) Dog, jeg skipper soppen.La meg lede deg i retning av denne posten. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det kjipeste med å spise store mengder rå potet er å finne ut at det kan være dødelig. Skal ikke mer enn en kilo til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg vil se Gahr Støre sin TED-talk eller ikke. En del av meg vil vite hva som var så bra han hadde å si at han fikk slippe til. En annen del er så flau over norwenglishen til de norske politikerne at jeg ikke tør. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg angrer på at jeg ikke dro. Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg