Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

O herre. Jeg ga akkurat Fast Food en ny fartsrekord gjennom systemet. Måtte jo teste ut "byens beste kebab" iflg drammens tidende.

Dumme meg. Rakk såvidt å komme over dørstokken og sparke av meg ene skoen på vei mot the sweet relief (dass).

Never again!

Trodde det var snappy som skulle vinne jeg. Mener å huske at det er der alle kjøper bab...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe galt med luksus? :dontgetit: Skulle ønske at noen ga meg en slik maskin, jeg har ikke råd uansett så blir bare med ønsket. Buhu.

Mye galt med luksus, når det er luksus for å være luksus. Ser på det der som fast food.

Det gjer eg og. Kapselmaskin er horrible. Ikkje lagar dei god kaffe heller. Eg sparer til ein semiautomatisk espressomaskin med steamarm. Ikkje at eg ikkje får nok kaffedrikkar på jobb, men.

Eg klarer ikkje bestemme meg for om eg skal melde jeg på kvalikken til barista-NM eller ikkje. Skal foregå på kaffebaren eg jobbar på, og luksusen av å vere på heimebane veit eg ikkje om eg får oppleve neste år. Kjem neppe til å gjere det vidare sterkt, sida dei fleste andre har mykje meir erfaring enn meg, men kunne jo vore artig å delta.

Lenke til kommentar

Dama mi er alltid bortreist på søndager...

Hvordan skal det gå med meg, da? :dontgetit:

Kutt en colaflaske i to.

Fyll med varmtvann.

Tre en pose over.

Fest med strikk.

Pul som om morgendagen ikke finnes.

Leste det på seksualitetsforumet.

Lenke til kommentar

Omnom, minstesøss mekka taco til middag i dag.

Må finne ut hva jeg skal lage i morgen, opprinnelig plan var lasagne, men siden mutter mekka laks på mandag, fatter mekka orientalske greier i går og minstesøss mekka taco i dag, føler jeg at jeg må gå for noe annet enn italiensk.

Kanskje jeg skal lage pirog? Det er ganske awesome ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...