Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

O herre. Jeg ga akkurat Fast Food en ny fartsrekord gjennom systemet. Måtte jo teste ut "byens beste kebab" iflg drammens tidende.

Dumme meg. Rakk såvidt å komme over dørstokken og sparke av meg ene skoen på vei mot the sweet relief (dass).

Never again!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha okey. :tease:

Det finnes billigere løsninger som gir bedre smak. Det tar litt lengre tid, ja, men det gir også en bedre aroma i rommet, samt flere kopper enn bare én.

O herre. Jeg ga akkurat Fast Food en ny fartsrekord gjennom systemet. Måtte jo teste ut "byens beste kebab" iflg drammens tidende.

Dumme meg. Rakk såvidt å komme over dørstokken og sparke av meg ene skoen på vei mot the sweet relief (dass).

Never again!

Jeg syns synd på mennesker som må på toalettet hver gang de prøver "ny" mat. Litt som han knøtten på Top Gear, som får diaré hver gang han er i utlandet.

Lenke til kommentar

Never again!

Slik blir man når man spiser fordervet mat :)

Lenke til kommentar

I morges lærte jeg forresten at "Hump Day" ikke betyr "knulledag" som jeg har trodd. Amerikanere skriver ofte "Happy hump day!" på twitter på onsdager. Det viser seg at "hump" er humpen som er midt i uka, altså "lille-lørdag" som vi nordmenn kaller den. Når det er onsdag er du over humpen og det er nesten helg igjen.

Hva man ikke lærer av å stå opp tidlig altså..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...