L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dette tegner forøvrig til å bli et bra forumår, med både fargoth og deg i DNFK. Ikke nevn meg, nei.*late som om jeg ble fornærmet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du er jo her uansett. Det meste går bra nå, er frisk( kuren ordnet det så ikke noe mer frykt for leverkreft, nyresvikt osv. ) Håper alt går bra med deg også Smurfen Ja, for en gangs skyld har jeg ikke et luksusproblem å klage på engang. Alt som mangler nå, er å finne en brukbar bopel i Trondhjem og alt blir supert! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du er jo her uansett. Derfor jeg måtte late som jeg ble fornærmet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hm. Glemte å skru av lyden før jeg startet need for speed. Ett stk lettere forbannet lærer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har så lyst på en slik kapselmaskin. Hemningsløst dyrt i forhold til hva man får... Presskaffe er mye bedre. Damn. Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg Disney Junior. De skal begynne å sende Bumpibjørnene. Bumpibjørnene har man selvsagt allerede lastet ned og lagret på sine lagringsdisker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dette tegner forøvrig til å bli et bra forumår, med både fargoth og deg i DNFK. Hyggelige ord, det varmer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja, for en gangs skyld har jeg ikke et luksusproblem å klage på engang. Jeg sjekket nettopp værmeldingen, men det er ikke meldt snø i helvete? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hemningsløst dyrt i forhold til hva man får... Presskaffe er mye bedre. Ikke enig, rett og slett. Lager presskanne mange forskjellige kaffetyper, sjokolade og te med et trykk? tror ikke det nei. Er egentlig ganske skeptisk på teen da, twinings og earl grey sikkert. Møkkate. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hm. Glemte å skru av lyden før jeg startet need for speed. Ett stk lettere forbannet lærer. Tøffen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Smurfen: Høres bra ut, fortjener og slippe de kjedelige problemene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke enig, rett og slett. Lager presskanne mange forskjellige kaffetyper, sjokolade og te med et trykk? tror ikke det nei. Er egentlig ganske skeptisk på teen da, twinings og earl grey sikkert. Møkkate. Med ett trykk? Nei. Men er presskaffe dyrt? Sinnsvakt dyrt. Nescafe-greiene er et luksusprodukt uten like. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fluesopp, jo! Godt å høre at du lever! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke enig, rett og slett. Lager presskanne mange forskjellige kaffetyper, sjokolade og te med et trykk? tror ikke det nei. Er egentlig ganske skeptisk på teen da, twinings og earl grey sikkert. Møkkate. Med ett trykk? Nei. Men er presskaffe dyrt? Sinnsvakt dyrt. Nescafe-greiene er et luksusprodukt uten like. Litt luksus må man jo ha Jeg har fundert på å kaste kaffetrakteren til fordel for kapsel-maskinen min, har ikke brukt trakteren på evigheter... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kan anbefale å jobbe på fabrikk for Foxconn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kan anbefale å jobbe på fabrikk for Foxconn? Jeg kan. Det er en fryd å stå der med pisk i den ene handa og ropert i den andre. All makten... MUAHAHAHAHA! MAKTEN! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Med ett trykk? Nei. Men er presskaffe dyrt? Sinnsvakt dyrt. Nescafe-greiene er et luksusprodukt uten like. Er det noe galt med luksus? Skulle ønske at noen ga meg en slik maskin, jeg har ikke råd uansett så blir bare med ønsket. Buhu. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bah, kjøpt ny eksospotte. Så viser det seg at den er plomba Jippii med 25 km/t oppover bakkene. Skulle ønske motorsykkellappen var noe rimligere! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det noe galt med luksus? Skulle ønske at noen ga meg en slik maskin, jeg har ikke råd uansett så blir bare med ønsket. Buhu. Mye galt med luksus, når det er luksus for å være luksus. Ser på det der som fast food. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja, for en gangs skyld har jeg ikke et luksusproblem å klage på engang. Jeg sjekket nettopp værmeldingen, men det er ikke meldt snø i helvete? Da har du ikke sett godt nok etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Mye galt med luksus, når det er luksus for å være luksus. Ser på det der som fast food. Haha okey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg