Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er så dumme. Fikk en melding fra en jente som vil kjøpe en bok av meg, men jeg sov og svarte ikke før nå.

Da har hun allerede kjøpt den i bokhandelen. Greia nå er at hun vil beholde den for hun "sitter allerede å leser" :!:

Jeg prøvde å si at hun bare kan levere den tilbake, men neida. Men hva kan man forvente av noen som lurer på om jeg fortsatt "seller" boka? :p

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Edit: En ganske så stor sorry til de som kjenner meg for at jeg har vært vekke så lenge. Ble vant med dager uten pc når jeg var syk i 6 måneder :blush:

No problem, mate. ;)

Holder på å skrive deg en PM btw. Er noe jeg må snakke med deg om.

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst på en slik kapselmaskin.

Ja, det er kjekt. Har den minste fra Nescafé. Den kan jo også lage kalde drikker. Ikke det beste jeg har smakt av kaffe, men god likevel :)

Jeg har en nespressomaskin. Det er en fabelaktig liten maskin, hver gang jeg trykker på knappen føles det som om jeg har en
. Men jeg kunne godt tenkt meg en presskanne for å lage litt bedre kaffe i helger og på dager hvor jeg har bedre tid.
Lenke til kommentar

L4r5 og Smurfen: Takker :love:

Smurfen: Er ikke besøk, er tilbake:D

Besøke kan man gjøre i kirka :hmm:

Edit: En ganske så stor sorry til de som kjenner meg for at jeg har vært vekke så lenge. Ble vant med dager uten pc når jeg var syk i 6 måneder :blush:

Np, jeg er bare glad du endelig er her igjen. Håper alt står bra til med deg. :)

Dette tegner forøvrig til å bli et bra forumår, med både fargoth og deg i DNFK. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...