InsertNumLock Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Selv ikke etter 34 år på denne jorden, har jeg klart å bli avhengig av kaffe. Det smaker rett og slett ikke godt nok. Jeg fikk Nespressomaskin til jul. Nå renner det kaffe ut av begge ørene på meg. De svakeste kapslene. Styrke 1-4 fungerer vedlig bra! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Såååee.. Noen som har lest Hello Mum, og vil tilby meg noen spørsmål du ville spurt om du skulle intervjuet Jerome? Svar mye bullshit. Du er jo flink på slike ting! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Høhø, det er det jeg gjør nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Tante kjøpte presskanne til meg når jeg flyttet sist, i håp om å gjøre meg om til en kaffe-gærning, men den er fortsatt ubrukt, 3 år senere.Hva slags presskanne er var det du kjøpte? Endret 11. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det stor forskjell på presskanner? Jeg har en billig en fra Europris og er egentlig fornøyd. Eneste er at noen kaffekorn har av og til en tendens til å finne veien til feil side av filteret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har så lyst på en slik kapselmaskin. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Folk er så dumme. Fikk en melding fra en jente som vil kjøpe en bok av meg, men jeg sov og svarte ikke før nå. Da har hun allerede kjøpt den i bokhandelen. Greia nå er at hun vil beholde den for hun "sitter allerede å leser" :!: Jeg prøvde å si at hun bare kan levere den tilbake, men neida. Men hva kan man forvente av noen som lurer på om jeg fortsatt "seller" boka? Endret 11. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei alle sammen:) Er vel riktig plass og si hei når man er tilbake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fluesopp! Der er du, jo! Har savna deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Soppelopp! :D Lenge siden sist du beæra oss med et besøk. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har så lyst på en slik kapselmaskin. Ja, det er kjekt. Har den minste fra Nescafé. Den kan jo også lage kalde drikker. Ikke det beste jeg har smakt av kaffe, men god likevel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) L4r5 og Smurfen: Takker Smurfen: Er ikke besøk, er tilbake:D Besøke kan man gjøre i kirka Edit: En ganske så stor sorry til de som kjenner meg for at jeg har vært vekke så lenge. Ble vant med dager uten pc når jeg var syk i 6 måneder Endret 11. januar 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 L4r5 og Smurfen: Takker Smurfen: Er ikke besøk, er tilbake:D Besøke kan man gjøre i kirka Hei KOMPIS Endelig tilbake :w00t: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hei sjef yupp, endelig sa jeg selv også kompis:) Får håpe vi kommer igang igjen nå Endret 11. januar 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Edit: En ganske så stor sorry til de som kjenner meg for at jeg har vært vekke så lenge. Ble vant med dager uten pc når jeg var syk i 6 måneder No problem, mate. Holder på å skrive deg en PM btw. Er noe jeg må snakke med deg om. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den er god:) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har så lyst på en slik kapselmaskin. Ja, det er kjekt. Har den minste fra Nescafé. Den kan jo også lage kalde drikker. Ikke det beste jeg har smakt av kaffe, men god likevel Jeg har en nespressomaskin. Det er en fabelaktig liten maskin, hver gang jeg trykker på knappen føles det som om jeg har en . Men jeg kunne godt tenkt meg en presskanne for å lage litt bedre kaffe i helger og på dager hvor jeg har bedre tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Damn. Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg Disney Junior. De skal begynne å sende Bumpibjørnene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 L4r5 og Smurfen: Takker Smurfen: Er ikke besøk, er tilbake:D Besøke kan man gjøre i kirka Edit: En ganske så stor sorry til de som kjenner meg for at jeg har vært vekke så lenge. Ble vant med dager uten pc når jeg var syk i 6 måneder Np, jeg er bare glad du endelig er her igjen. Håper alt står bra til med deg. Dette tegner forøvrig til å bli et bra forumår, med både fargoth og deg i DNFK. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det meste går bra nå, er frisk( kuren ordnet det så ikke noe mer frykt for leverkreft, nyresvikt osv. ) Håper alt går bra med deg også Smurfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg