Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Istid er jo Science Fiction i massevis det. Det er basically hva som skjer om du tar en gjeng mennesker, transplanterer hjernen deres inn i kroppen til dyrene, og sender de tilbake i tid. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Disneybutikk!? Dæææven. Men disney har vel ikke så mye kult nå om dagen, har de? Savner de gode gamledager jeg med Gummibears og lignende. De hadde hundrevis av kosedyr, og kopper/fat/matbokser og lignende med Disneymotiv. Og kostymer fra Disneyfilmer! Uheldigvis var de bare for små barn, så ingenting som passa meg Og jeg fant ingen matboks med Aladdin- eller Pocahontasmotiv -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De hadde hundrevis av kosedyr, og kopper/fat/matbokser og lignende med Disneymotiv. Og kostymer fra Disneyfilmer! Uheldigvis var de bare for små barn, så ingenting som passa meg Og jeg fant ingen matboks med Aladdin- eller Pocahontasmotiv -.- Noe ala dette? Kosedyr hadde vært koselig, men holder meg til dyna mi. Stor og myk nok. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Ser ikke bildet! Og btw, enda et eksempel på at York er fantastisk! Bestilte meg en drink, har ikke aning om hva det var, ba bare om noe spennende. Og det kosta £1!! ETT PUND! Hvor fantastisk er ikke det? Uansett hvilke drinker jeg kjøpte var alt bare ett pund Endret 10. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Åh, det er bare en plastlunsjboks med motiv av aladdin og slikt. Billige drinker liker alle, spesielt sunnmøringer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Dømrade boligmarked, hvorfor skal det være så pes å finne en leilighet hvor jeg ikke er avhengig av nattbussen når jeg kommer sent hjem fra fest, men heller kan gå, i Trondhjem? Feil prioriteringer Huh? HEI! Long time no see! Skjer? Hei Malin! Jeg har nettopp inntatt et bedre måltid bestående av grov tagliatelle med gulrøtter, vårløk, paprika og kylling. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) fy faen som dere spammer. for kort siden forrige stargate-maraton Marathon? Du satt oppe i en uke? evnt 2, inkludert stargate atlantis etc etc Endret 11. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 y u no go bed?! Not sure if insomnia or have internet access. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=aO-phqmyqdY :-----D Hvorfor finner man alltid så mye bra midt på natta (når man skal legge seg) Endret 11. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Forbanna regn ... Nå er det nummeret før jeg tar med to ekstra skift med klær kun for å ha på jobben ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kva med å ta med seg eit sett med regnkler i staden? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kva med å ta med seg eit sett med regnkler i staden? Jeg tok på meg regnklær når jeg sykla hit ... Fremdeles like drukna Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Heisann alle Jøder, muslimer, hinduister og Bahai-tilbedere. Har noen vært i Tignes/Val d'Iserè i Frankrike? Drar dit i starten av Februar. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei, hei! *Lage kaffe* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 God Morgen, lenge siden jeg har vært innom her nå.. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Heisann alle Jøder, muslimer, hinduister og Bahai-tilbedere. Har noen vært i Tignes/Val d'Iserè i Frankrike? Drar dit i starten av Februar. Nei, men har vært i Val Thorens, og ut i fra google bilder ser det ganske så likt ut. Du kan glede deg! Den beste skiferien jeg har hatt noensinne. Det var 60-70 mil med løyper. Været kunne vært bedre da. Hadde kun 2 av 7 dager med sol, men fortsatt helt fantastisk Edit: måtte legge med denne linken: http://www.dinside.no/351268/11-aaring-gravid-i-fylla Endret 11. januar 2012 av Br0dskive Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei, hei! *Lage kaffe* Forumet før kaffe?!?!! why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg