Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Kan jeg spørre hvorfor du har disse bildene og hvor de ligger, fordi jeg må få se dem senere i dag? =D Endret 4. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Arendalinger er en gjeng med særinger. Jeg har bilder av Paala og Martin som humper hverandre oppå bilen til Paala. Du har jo masse bilder av meg å martin da.. når mi var å bada.. jeg skulle jo egentlig få de... Men neeeida Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De er på den eksterne harddisken, Nie. Vi kan koble den opp til den stasjonære og se igjennom før vi går løs på rommet igjen. Jeg har den rosa toppen, tenker jeg skal bruke den når jeg rydder i dag og. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Funker. Jeg må innom leiligheten før jeg stikker oppom deg, da. Jeg bør skifte. Også må jeg ha tak i Marielle. o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Og da var jeg hjemme og håper inderlig jeg får E og ikke F. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 EDIT: Oi, der kom den tilbake... It's magic! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva er nicket ditt på nettby nie? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva er nicket ditt på nettby nie? Niebie. x) Nie gikk ikke. Så tasta inn random bokstaver på slutten. Ikke mobb. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Niebie. x)Nie gikk ikke. Så tasta inn random bokstaver på slutten. Ikke mobb. x) Stemmer, huska det nå hehe, hadde bare glemt det, måtte bare snoke litt, det var godt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg liker verken tannlege eller prøver :/ muntlig prøve. 2+! redda meg på å snakke om kloning og kromosoner. xD også boring hos tannlegen. ikke behagelig Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Neh, tror jeg tar en liten runde med COD4 jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mhpf. Jeg vil egentlig sove, men neida. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blæh. Hater forlenga skoledager. Må opp igjen klokka 4 og være der til halv 7. Får det igjen som fri en gang, men.. ÆRH! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 åhhh, så sulten.. sulten.. sulten.. SULTEEEEN! jævla bedøvelse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 *stappe tube i halsen på og mate Kexxy* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hadde helt glemt dere ut jeg men jeg er tilbake nå Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 *stappe tube i halsen på og mate Kexxy* *..snike seg fort bort til tuben og putte oppi rare ting..* *..evil grin..* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sur opplevelse i dag: Kjøpte både kakao og skolebrød i dag, men fant ut at jeg kun hadde et par enheter med insulin igjen -> kakaoen i vasken og skolebrødet i søpla :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg