Kammizez Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Takker. Si hva jeg gjør som irreterer deg så svært så skal jeg slutte. Jeg tror nok det handler om selve tilstedeværelsen din. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan står det til med Imperiet i disse dager? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Viste at det var rare mennesker her, men ikke GALE! Reker er jo noe av det beste her i verden! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan står det til med Imperiet i disse dager? De driver og gir norskinger forelesninger om imperialisme faktisk. Ganske fint er det og. Med akseptabelt vær. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Viste at det var rare mennesker her, men ikke GALE! Reker er jo noe av det beste her i verden! Jeg hater reker, forbanna bedritne dyr. Åtseletere. De spiser alt som ligger på havbunnen som er dødt, NEI TAKK. Jeg står over. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Viste at det var rare mennesker her, men ikke GALE! Reker er jo noe av det beste her i verden! Jeg hater reker, forbanna bedritne dyr. Åtseletere. De spiser alt som ligger på havbunnen som er dødt, NEI TAKK. Jeg står over. Du er sikkert en bonde som bare har spist frossene reker som ikke har blitt tint på skikkelig måte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har en pizza i frysern, mon tro hva morgendagen vil bringe. Deres drømmebedrift? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Du er sikkert en bonde som bare har spist frossene reker som ikke har blitt tint på skikkelig måte Du er sikkert en søring som bare har spist laks og fisk generelt som har vært fryst ned før. Btw, har prøvd reker på fancy pancy resturanger sørpå også. Didn't like it. Alt av mat smaker bedre ferskt, spesielt sjømat. Vært fryst fra før av > no dice Endret 9. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ferske reker er himmelen! Og der satte vi strek. Jeg ser ingen strek? :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du er sikkert en bonde som bare har spist frossene reker som ikke har blitt tint på skikkelig måte Du er sikkert en søring som bare har spist laks og fisk generelt som har vært fryst ned før. Btw, har prøvd reker på fancy pancy resturanger sørpå også. Didn't like it. Alt av mat smaker bedre ferskt, spesielt sjømat. Vært fryst fra før av > no dice Jeg spiser kun ferskt! selv plukket, eller rett fra fiskebåt! Ferske reker er himmelen! Når man får reker som akkurat har kommet ut av kokern, så de forsatt er litt varme. Herre for en nytelse det er! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Protip: Når en moderator sier at han setter strek så gjelder det begge sider av en sak. Det betyr at man ikke skal fortsette å kommentere saken. En post brøt dette og forsvant i det store intet. Reaksjoner på moderering gjøres på PM eller skrives på et ark dopapir og skylles ned i do. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er rart hvordan moderatorer bare slutter av diskusjoner, de selv ikke er en del av! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Deres drømmebedrift? Atari under deres glansdager. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som tydeligvis ikke har stått opp på riktig bein i dag. L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heihei fra York Hei! /savne Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 _Hedvig Vi savner deg! Kom tilbake, vi trenger deg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan står det til, godtfolk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg