Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Reker = SHIT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Du burde kjøpe så fort du får de pengene, pga du mister retten til pengene fra nav, viss du har formue Hmm, da antar jeg at de blir stående på pappas konto. så fort du kjøper og har lån, så får du rettigheten igjen Ah, sånn sett. Da går det greit. Forøvrig er snemåking Gammel-Sjurs eget verk. Den som bare kjente noen med traktor ... Synd alle bøndene har flytta til andre dalstrøk. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 That reminds me , jeg var på besøk hos ei venninne jeg høvla over for endel år tilbake , vi spiste reker ene kvelden. Problemet var at underlivet hennes luktet like mye reke som matfatet , det var vel siste gang jeg var der. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Reker = SHIT! Hør hør! Anfall har forstått det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ah, sånn sett. Da går det greit. Forøvrig er snemåking Gammel-Sjurs eget verk. Den som bare kjente noen med traktor ... Synd alle bøndene har flytta til andre dalstrøk. Kjøp deg en traktor. Burp, får vel måke med traktor i morra jeg. Blir sikkert å snø. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lol, jævla bonde Kan du forklare meg hva du er? Hvilken funksjon har du? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Lol, jævla bonde Kan du forklare meg hva du er? Hvilken funksjon har du? Endret 9. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg er lærling i rov. Jeg skal senere være med på å vedlikeholde, og montere oljerealiterte installasjoner offshore. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg er lærling i rov. Jeg skal senere være med på å vedlikeholde, og montere oljerealiterte installasjoner offshore. Jeg så for meg at lærling i rov var noe mer spennende. At man var under opplæring til å bli rovdyr. Kanskje begynne med å spise selvdøde kadavre og gå videre til mus før man gikk over på større ting som hunder og katter. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 synes det er spennende og utfordrende jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 synes det er spennende og utfordrende jeg. Misunnelig! Gode inntekts potensialer har du også Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lol, jævla bonde Kan du forklare meg hva du er? Hvilken funksjon har du? Han er den fyren som alltid er i kafèen og som alle synes er irriterende. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 synes det er spennende og utfordrende jeg. Misunnelig! Gode inntekts potensialer har du også vel, jo... Fokuserer veldig lite på den siden da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 *tørker seg av på kvitteringen* Lenke til kommentar
Lader Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Reker = SHIT! Hør hør! Anfall har forstått det! Reker smaker herlig! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lol, jævla bonde Kan du forklare meg hva du er? Hvilken funksjon har du? Han er den fyren som alltid er i kafèen og som alle synes er irriterende. Takker. Si hva jeg gjør som irreterer deg så svært så skal jeg slutte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Reker = THE SHIT! Hør hør! Anfall har forstått det! Ser slik ut nå hvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 That reminds me , jeg var på besøk hos ei venninne jeg høvla over for endel år tilbake , vi spiste reker ene kvelden. Problemet var at underlivet hennes luktet like mye reke som matfatet , det var vel siste gang jeg var der. Høres hot ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg