LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg vil ikke savne dere. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Forgive me diskusjon.no jaja, back to work then. Endret 9. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 it still woirks for some reason Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Og der var forumet oppe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Og der var forumet oppe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Høres stilig ut, Ole. Jeg sitter nok en gang og glor på leiligheter i Trondhjem. Vurderer å kjøpe, om minstesøss og jeg går sammen, kan bi fikse en til 2 mill om vi begge tar opp en halv mill i lån. Hvordan får du en halv million i lån uten inntekt? studielån? Har ikke du studert flere ganger allerede? 2 mill høres også ganske hinsides ut for en leilighet til to..det blir jo et helt hus. Og DYRE månedsbetalinger på lånet. NAV. Samt at jeg regner med en halv mill i arv i løpet av året. Studert i 4 år og er ferdig, begynner å betale ned studielånet om rundt en måned. 2 mill ser ut til å være billig for en leilighet med to soverom i Trondhjem. Vi ser etter de med lav fellesgjeld og -kostnader. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan er tilvenningsfasen for lesebriller? Har akkurat fått lesebriller, og når jeg nå ser ting på lang avstand er det uklart. Når jeg ser på ting på kort avstand, er ikke venstre øyet like raskt som det venstre å fokusere. Når jeg ser f.eks fra en bok i fanget og opp på pcen, bruker jeg relativt lang tid på å fokusere på pcen. Ekstra lang tid på venstre øyet. Går dette fortere om f.eks to uker? Når jeg lukker høyre øyet, så merker jeg at venstreøyet ikke har fokusert skikkelig likevel, for det må fokusere enda litt til når jeg lukker høyre. Når jeg åpner venstre igjen, virker synet klart. Om jeg lukker høyre IGJEN, skjer det samme. Venstre på fokusere en stund før det henger med. Noen som vet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (...)Samt at jeg regner med en halv mill i arv i løpet av året.(...)Fortell? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Du burde kjøpe så fort du får de pengene, pga du mister retten til pengene fra nav, viss du har formue Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Smarte foreldre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Du burde kjøpe så fort du får de pengene, pga du mister retten til pengene fra nav, viss du har formue Hmm, da antar jeg at de blir stående på pappas konto. e: Men så igjen, jeg har jo formue fra før av. Hatt i årevis. Endret 9. januar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Selger kåken i Stavanger for en pen sum, vi barna + pappa får da en halv mill i forskudd på arven. Du burde kjøpe så fort du får de pengene, pga du mister retten til pengene fra nav, viss du har formue Hmm, da antar jeg at de blir stående på pappas konto. så fort du kjøper og har lån, så får du rettigheten igjen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Var det ikke Januar 2012 det ble snakket om? Har visst sovet i timen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg