L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 How much? Må regne på det. Måtte blitt en fire-fem hundre hvertfall. Epic Fastfood AS satser på kvalitet og eksklusive kunder. Ikke lavprisekspress dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ha-ha, okay, jeg kan ikke lure dere. Det er den eneste grunnen til at jeg har brukt kvelden på å se gjennom Der ingen skulle tru at nokon kunne bu fra i forfjor og har begynt på fjorårets. Spenstige greier, vakker musikk og nå og da ei heit jente (som aldri har Facebook. -_- ) Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 How much? Må regne på det. Måtte blitt en fire-fem hundre hvertfall. Epic Fastfood AS satser på kvalitet og eksklusive kunder. Ikke lavprisekspress dette. 99kr for 40cm pizza, så kjøper jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du? Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang! Dessverre, vi leverer ikke. Men hvis du vil hente har vi Take-away-service. How much? Hvis du må spørre om prisen, har du ikke råd. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du? Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang! Dessverre, vi leverer ikke. Men hvis du vil hente har vi Take-away-service. How much? Hvis du må spørre om prisen, har du ikke råd. Jeg er bedre enn deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 99kr for 40cm pizza, så kjøper jeg. For 99 kroner kan jeg drite på en lefse for deg. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 99kr for 40cm pizza, så kjøper jeg. For 99 kroner kan jeg drite på en lefse for deg. Dyrere enn pizzabakeren. Litt lavere priser enn Peppes Pizza hadde vært fint Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er bedre enn deg. Søt du er. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er bedre enn deg. Søt du er. Jeg er forsatt bedre enn deg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Må regne på det. Jeg vil gjerne ha en. Måtte blitt en fire-fem hundre hvertfall. Epic Fastfood AS satser på kvalitet og eksklusive kunder. Ikke lavprisekspress dette. Høres bra ut, jeg er nemlig opptatt av kvalitet. Dere bruker vel selvhøstet paprika og krydder fra asia? Nei! Det forklarer veldig mye! Stakkar Datasmurf 99kr for 40cm pizza, så kjøper jeg. For 99 kroner kan jeg drite på en lefse for deg. Om man regner det i kilopris blir det i hvert fall billig sjokolade! 99kr for 40cm pizza, så kjøper jeg. For 99 kroner kan jeg drite på en lefse for deg. Dyrere enn pizzabakeren. Litt lavere priser enn Peppes Pizza hadde vært fint Pizza bakeren og peppes kan ikke måle seg med hjemmelagde pizzaer. Endret 8. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det som er kjipt med 1,2kg grandis er at den ikke stekes ordentlig så den blir jævla våt og slafsete i midten. Også må man ta på mais selv... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ha-ha, okay, jeg kan ikke lure dere. Det er den eneste grunnen til at jeg har brukt kvelden på å se gjennom Der ingen skulle tru at nokon kunne bu fra i forfjor og har begynt på fjorårets. Spenstige greier, vakker musikk og nå og da ei heit jente (som aldri har Facebook. -_- ) Ehm.. sjekker du facebook'en til fine jenter som du ser på tv? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det som er kjipt med 1,2kg grandis er at den ikke stekes ordentlig så den blir jævla våt og slafsete i midten. Også må man ta på mais selv... Grandiosa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Høres bra ut, jeg er nemlig opptatt av kvalitet. Dere bruker vel selvhøstet paprika og krydder fra asia? Ehm... La meg si det slik: Vi bruker kun varer av ypperste kvalitet. Krydderet er håndplukket av munker i Tibet og osten er ystet for hånd av jomfruer*. *Also: Jeg har et jobbtilbud til deg, Datasmurf. Endret 8. januar 2012 av L4r5 gramatikk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ha-ha, okay, jeg kan ikke lure dere. Det er den eneste grunnen til at jeg har brukt kvelden på å se gjennom Der ingen skulle tru at nokon kunne bu fra i forfjor og har begynt på fjorårets. Spenstige greier, vakker musikk og nå og da ei heit jente (som aldri har Facebook. -_- ) Ehm.. sjekker du facebook'en til fine jenter som du ser på tv? Ja? Høres bra ut, jeg er nemlig opptatt av kvalitet. Dere bruker vel selvhøstet paprika og krydder fra asia? Ehm... La meg si det slik: Vi bruker kun varer av ypperste kvalitet. Krydderet er håndplukket av munker i Tibet og osten er ystet for hånd av jomfruer*. *Also: Jeg har et jobbtilbud til deg, Datasmurf. Hva da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva da? Oste-yster for Epic Fastfood AS. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde jeg vært jente ville jeg gått rundt med sånn butterfly hele dagen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde jeg vært jente ville jeg gått rundt med sånn butterfly hele dagen... Ich auch. Pluss at jeg hadde vært ei billig tøs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva da? Oste-yster for Epic Fastfood AS. Jeg er med. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Høres bra ut, jeg er nemlig opptatt av kvalitet. Dere bruker vel selvhøstet paprika og krydder fra asia? Ehm... La meg si det slik: Vi bruker kun varer av ypperste kvalitet. Krydderet er håndplukket av munker i Tibet og osten er ystet for hånd av jomfruer*. *Also: Jeg har et jobbtilbud til deg, Datasmurf. Den var frekk Nei, neste gang jeg besøker Bergen får jeg vel titte inn vinduet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg