Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah... Nå blir det snart Epic Pizza a la L4r5 og Anfall.

Hjemmelaget saus (en sånn miniboks tomatpure, en boks knuste tomater, litt sukker, salt og krydder), marinert ytrefilet av svin, marinert kyllingfilet, løk, paprika, rester av tacokjøttdeig, hvitløk, chilli (på min side av pizzaen), fersk champignon (igjen på min side av pizzaen, Tine Osteblanding og bacon på toppen.

Den dagen jeg åpner en fastfoodjoint skal den bare hete Epic. For all maten min er, nettopp, epic.

Lenke til kommentar

Hjemmelaget saus (en sånn miniboks tomatpure, en boks knuste tomater, litt sukker, salt og krydder), marinert ytrefilet av svin, marinert kyllingfilet, løk, paprika, rester av tacokjøttdeig, hvitløk, chilli (på min side av pizzaen), fersk champignon (igjen på min side av pizzaen, Tine Osteblanding og bacon på toppen.

Den dagen jeg åpner en fastfoodjoint skal den bare hete Epic. For all maten min er, nettopp, epic.

Dere er rom-kamerater?

Lenke til kommentar

Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du?

Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang!

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...