Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kjører hardt, Smurf. Det skal du ha. Aldri fått tilbud om giftemål uansett hvor hardcore jeg har rollespillt. Fikk tilbud om 3 giftemål, i går. IRL Ignorer Bytex, han er på sopp atm. Hvem er IKKE på sopp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Datasmurf. Han går på syre. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sjokolade før middagen er lurt: 1. Da smaker sjokoladen bedre. 2. Du er ikke så mett at du ikke orker sjokolade. 3. Sjokoladen utsetter måltidet litt slik at du får tid til å lage maten. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 2. Du er ikke så mett at du ikke orker sjokolade. Man orker alltid sjokolade. Men ikke mat etter sjokolade. Kunne spist sjokolade konstant hele dagen om jeg ikke hadde dævva av det. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå spiser jeg ikke mer enn seks terninger av en plate da... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Måtte skru av Raske Menn. Flaue, flaue mennesker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Faen meg kjipt å ha dårlig syn... Ødelegger mange muligheter. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Teller du dem også? Jeg bare vet at en plate har 24 firkanter og jeg spiser de tre og tre.. Når jeg da har spist to biter blir det seks firkanter... Men nå ble det flere - tok fram sjokoladen igjen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 orker...ikke mer.... øving Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ah... Nå blir det snart Epic Pizza a la L4r5 og Anfall. Hjemmelaget saus (en sånn miniboks tomatpure, en boks knuste tomater, litt sukker, salt og krydder), marinert ytrefilet av svin, marinert kyllingfilet, løk, paprika, rester av tacokjøttdeig, hvitløk, chilli (på min side av pizzaen), fersk champignon (igjen på min side av pizzaen, Tine Osteblanding og bacon på toppen. Den dagen jeg åpner en fastfoodjoint skal den bare hete Epic. For all maten min er, nettopp, epic. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ah... Nå blir det snart Epic Pizza a la L4r5 og Anfall. Hjemmelaget saus (en sånn miniboks tomatpure, en boks knuste tomater, litt sukker, salt og krydder), marinert ytrefilet av svin, marinert kyllingfilet, løk, paprika, rester av tacokjøttdeig, hvitløk, chilli (på min side av pizzaen), fersk champignon (igjen på min side av pizzaen, Tine Osteblanding og bacon på toppen. Den dagen jeg åpner en fastfoodjoint skal den bare hete Epic. For all maten min er, nettopp, epic. Dere er rom-kamerater? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare gullfisk en og annen hybelkanin. Og de folka vi drar med hjem på sextreff. Men de pleier sjelden å bli lenge. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare gullfisk en og annen hybelkanin. Og de folka vi drar med hjem på sextreff. Men de pleier sjelden å bli lenge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ah... Nå blir det snart Epic Pizza a la L4r5 og Anfall. Hjemmelaget saus (en sånn miniboks tomatpure, en boks knuste tomater, litt sukker, salt og krydder), marinert ytrefilet av svin, marinert kyllingfilet, løk, paprika, rester av tacokjøttdeig, hvitløk, chilli (på min side av pizzaen), fersk champignon (igjen på min side av pizzaen, Tine Osteblanding og bacon på toppen. Den dagen jeg åpner en fastfoodjoint skal den bare hete Epic. For all maten min er, nettopp, epic. Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du? Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang! Endret 8. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du? Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang! Dessverre, vi leverer ikke. Men hvis du vil hente har vi Take-away-service. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hørtes ut som noe jeg kunne spist. Sender du? Ta chilli og champignon på hele pizzaen neste gang! Dessverre, vi leverer ikke. Men hvis du vil hente har vi Take-away-service. How much? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Datasmurf. Han går på syre. Det hadde forklart så veldig mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei! Det forklarer veldig mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg