Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke kåte av ingame-karakterer. Selv ikke når jeg løp rundt i "Republic Dancer Outfit" (tenk leia-drakt, basically), ble jeg kåt. Men tydeligvis ble duden det, som med en gang antok at jeg var jente hypp på han.

Når han logget av i går kalte han meg hunnybunny... og logget av før jeg fikk sagt noe... For en tulling...

Lenke til kommentar

Du kjører hardt, Smurf. Det skal du ha. Aldri fått tilbud om giftemål uansett hvor hardcore jeg har rollespillt.

Er vel mer det at kidsa var evig despe, jeg rollespilte ikke så jævlig hardcore, og det mest hardcore jeg noen sinne har rollespilt, var da jeg mekka en human rogue på en pvp server og la opp til at Defias utsletta familien hans og han var ute etter hevn.

Etter å ha tatt ut Van Cleef i DM, følte jeg ikke noe vits i å spille ham videre og nå som Defias Brotherhood er mer eller mindre borte, har jeg ikke følt for å noen sinne spille ham igjen.

Da kan jeg heller spille hunteren min som er allergisk mot pets. Evig mye kiting og traps. Ble så lei. :p

Lenke til kommentar

Er vel mer det at kidsa var evig despe, jeg rollespilte ikke så jævlig hardcore, og det mest hardcore jeg noen sinne har rollespilt, var da jeg mekka en herp på en derp og la opp til at Herpetti derpet herpderp hans og han var ute etter derpeti.

Etter å ha tatt ut Herpediderpderp i derpderp, følte jeg ikke noe vits i å spille ham videre og nå som Derpderpderp er mer eller mindre borte, har jeg ikke følt for å noen sinne spille ham igjen.

Da kan jeg heller spille Derperen min som er allergisk mot derpherp. Evig mye herping og derping. Ble så lei. :p

What I read.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...