Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tullinger. Lurer på hva som feiler de. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 De blir kåte av ingame characters. Ikke langt ifra slik som du blir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg blir ikke kåte av ingame-karakterer. Selv ikke når jeg løp rundt i "Republic Dancer Outfit" (tenk leia-drakt, basically), ble jeg kåt. Men tydeligvis ble duden det, som med en gang antok at jeg var jente hypp på han. Når han logget av i går kalte han meg hunnybunny... og logget av før jeg fikk sagt noe... For en tulling... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva faen? Jeg tror noen må ta en check. Sykt sære folk der. Er det snakk om wow eller swtor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 SWTOR for Slimdas del, WoW for min del. Har ikke merka det så mye i SWTOR, men det er fordi jeg har pensjonert twi'lek sentinelen min for tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 SWTOR i dette tilfellet, men har opplevd det samme i WoW. Jaja, funker greit for meg uansett. Jeg er jo rollespiller, så han snakker jo med karakteren min, og ikke meg. Og hun er veldig pen, om jeg får si det selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mens jeg gav opp rollespill etter for mange forespørsler om cybersex i The Deeprun Tram. Samt for mange giftemål. Jeg aner ikke hvor mange jeg har forlatt på forskjellige alter rundt om i Azeroth og Outland, men det har begynt å bli en del de siste 7 årene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kjører hardt, Smurf. Det skal du ha. Aldri fått tilbud om giftemål uansett hvor hardcore jeg har rollespillt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kjører hardt, Smurf. Det skal du ha. Aldri fått tilbud om giftemål uansett hvor hardcore jeg har rollespillt. Er vel mer det at kidsa var evig despe, jeg rollespilte ikke så jævlig hardcore, og det mest hardcore jeg noen sinne har rollespilt, var da jeg mekka en human rogue på en pvp server og la opp til at Defias utsletta familien hans og han var ute etter hevn. Etter å ha tatt ut Van Cleef i DM, følte jeg ikke noe vits i å spille ham videre og nå som Defias Brotherhood er mer eller mindre borte, har jeg ikke følt for å noen sinne spille ham igjen. Da kan jeg heller spille hunteren min som er allergisk mot pets. Evig mye kiting og traps. Ble så lei. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 De blir kåte av ingame characters. Ikke langt ifra slik som du blir So true Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er vel mer det at kidsa var evig despe, jeg rollespilte ikke så jævlig hardcore, og det mest hardcore jeg noen sinne har rollespilt, var da jeg mekka en herp på en derp og la opp til at Herpetti derpet herpderp hans og han var ute etter derpeti. Etter å ha tatt ut Herpediderpderp i derpderp, følte jeg ikke noe vits i å spille ham videre og nå som Derpderpderp er mer eller mindre borte, har jeg ikke følt for å noen sinne spille ham igjen. Da kan jeg heller spille Derperen min som er allergisk mot derpherp. Evig mye herping og derping. Ble så lei. What I read. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du burde da ha kunnskap om det der, du spilte jo en hunter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 L4r5 er WoW-hipster. "Jeg likte bare spillet i vanilla når vi brukte 10 timer på en battleground og raidet molten core iløpet av en helg" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei, jeg spilte faktisk et par måneder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Yeah, på en RP-server til og med. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Jeg likte bare spillet i vanilla når vi brukte 10 timer på en battleground og raidet molten core iløpet av en helg" Hæ? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ignorer Bytex, han er på sopp atm. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tips til brukerveiledning for å lage en brukerveiledning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg