Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Takk gud for kredittkort. Greit å ha når lønna ikke kom på konto, bankkortet er skrapt og borte og lommeboken er tom. Nå nærmer kredittgrensa seg faretruende. Havregryn til frokost, lunsj og kvelds frem til stipendet er på kontoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smurfen, liker du et av bandene/gruppene jeg lister nå?

above & beyond, Sunlounger (ft zara taylor), chicane, alice deejay, opeth, pink floyd, rammstein, Beatles, sunbird, kernkraft?

Above & Beyond, Sunlounger (uten Zara Taylor) og det meste annet av Roger Shah, diverse låter av Chicane, Alice DeeJay, alt av Pink Floyd, Rammstein, The Beatles og "Zombie Nation" av Kernkraft. Opeth liker jeg ikke i det hele tatt og Sunbird har jeg aldri hørt om.

Definer "kvalitetsmusikk"......

Jarle Bernhoft.

Alcest.

Yelawolf.

Liker også Bernhoft, har hørt litt på Yelawolf, men ikke nok til at jeg kan si at jeg liker det eller ei.

Så Bernhoft live for noen år siden, intimkonsert på Steinkjer. Var rimelig kult. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du skuffer meg :cry: jeg tror deverre ikke det kan bli noe mellom oss.

And if you fool yourself

You will make him happy

He'll keep you in a jar

And you'll think you're happy

He'll give you breathing holes

Then you will seem happy

You'll wallow in your shit

Then you'll think you're happy

Now

:love:

Lenke til kommentar

Har hørt det NOEN ganger før. Men tingen er at det skjer i hvert jævla multiplayer-spill jeg spiller. Men han tilbyr meg gratis oppgraderinger når jeg makser levels, så velger å ikke si noe. Har aldri sagt at jeg er jente heller, så vet ikke hvor han har det ifra...

Lenke til kommentar

Holy hell.

http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgalla/hamar/19709185/

Se på den overarmen ^^

ÆÆÆÆ, visste at bjørgen var godt trent, men helvete for en overarm! skulle ønske mine også så slik ut

Sexy! :dribble:

"Hey cutie"...

Greit, jeg spiller en kvinnelig karakter, men det betyr ikke at jeg er ei jente! Jiises <.<

Bare kjønnsforvirret?

Du får utnytte han.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Du skuffer meg :cry: jeg tror deverre ikke det kan bli noe mellom oss.

And if you fool yourself

You will make him happy

He'll keep you in a jar

And you'll think you're happy

He'll give you breathing holes

Then you will seem happy

You'll wallow in your shit

Then you'll think you're happy

Now

:love:

Men det er jo bare en liten bagatell! :cry:

Lenke til kommentar

Ja, han tilbyr meg gratis ting når jeg blir level 50. For en tulling...

Standard det, er det ikke?

Jeg vet jeg utnytta mang en slik kvisete fjortis da jeg først begynte med WoW i 2005 og rulla en female night elf. :p

Folk hadde bare seg selv å skylde vel og merke, jeg sa ofte at jeg var mann og postet bilder som beviste det, men likevel ... En fyr lånte meg penger til både mount og epic mount som han aldri ville ha igjen, en annen drev og inviterte meg til raids selv om jeg kun var en shitty druid som egentlig bare var med for å holde meg ute av kampen og combat resse folk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...