Coa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Takk gud for kredittkort. Greit å ha når lønna ikke kom på konto, bankkortet er skrapt og borte og lommeboken er tom. Nå nærmer kredittgrensa seg faretruende. Havregryn til frokost, lunsj og kvelds frem til stipendet er på kontoen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Smurfen, liker du et av bandene/gruppene jeg lister nå? above & beyond, Sunlounger (ft zara taylor), chicane, alice deejay, opeth, pink floyd, rammstein, Beatles, sunbird, kernkraft? Above & Beyond, Sunlounger (uten Zara Taylor) og det meste annet av Roger Shah, diverse låter av Chicane, Alice DeeJay, alt av Pink Floyd, Rammstein, The Beatles og "Zombie Nation" av Kernkraft. Opeth liker jeg ikke i det hele tatt og Sunbird har jeg aldri hørt om. Definer "kvalitetsmusikk"...... Jarle Bernhoft. Alcest. Yelawolf. Liker også Bernhoft, har hørt litt på Yelawolf, men ikke nok til at jeg kan si at jeg liker det eller ei. Så Bernhoft live for noen år siden, intimkonsert på Steinkjer. Var rimelig kult. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 He-he. Men da var det tilbake til hovedmålet for denne kvelden, å spille gjennom Neverwinter Nights på nytt før jeg leser ferdig den nyeste Neverwinter-boka til R.A. Salvatore. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Lese bøker så sent? Hadde sovnet på sekundet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Lese bøker så sent? Hadde sovnet på sekundet! Men så har jeg på følelsen at du ikke er særlig bevandret i finkulturen da. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 vel sant nok. Noveller, historer osv.. klarer jeg ikke å fordra, men vitenskapelige blader/korte bøker liker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du skuffer meg jeg tror deverre ikke det kan bli noe mellom oss. And if you fool yourself You will make him happy He'll keep you in a jar And you'll think you're happy He'll give you breathing holes Then you will seem happy You'll wallow in your shit Then you'll think you're happy Now Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Lese bøker så sent? Hadde sovnet på sekundet! For meg er det det motsatte, blir liggende oppe i timesvis, kun for å lese. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Hey cutie"... Greit, jeg spiller en kvinnelig karakter, men det betyr ikke at jeg er ei jente! Jiises <.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ha-ha, velkommen i klubben. Jeg antar du har hørt det før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har hørt det NOEN ganger før. Men tingen er at det skjer i hvert jævla multiplayer-spill jeg spiller. Men han tilbyr meg gratis oppgraderinger når jeg makser levels, så velger å ikke si noe. Har aldri sagt at jeg er jente heller, så vet ikke hvor han har det ifra... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Holy hell. http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgalla/hamar/19709185/ Se på den overarmen ^^ ÆÆÆÆ, visste at bjørgen var godt trent, men helvete for en overarm! skulle ønske mine også så slik ut Sexy! "Hey cutie"... Greit, jeg spiller en kvinnelig karakter, men det betyr ikke at jeg er ei jente! Jiises <.< Bare kjønnsforvirret? Du får utnytte han. Endret 8. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sikkert mang en kvisete tenåring der ute som opplever at det begynner å koke i trusa når han tror han spiller med/mot en jente. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, han tilbyr meg gratis ting når jeg blir level 50. For en tulling... 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du skuffer meg jeg tror deverre ikke det kan bli noe mellom oss. And if you fool yourself You will make him happy He'll keep you in a jar And you'll think you're happy He'll give you breathing holes Then you will seem happy You'll wallow in your shit Then you'll think you're happy Now Men det er jo bare en liten bagatell! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er de små bagatellene som vokser seg store og omslukende... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ikke når det gjelder bøker. Jeg skal sørge for å brenne mesteparten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mine bøker holder jeg på å digitalisere. Altså, piratkopiere de jeg har i fysisk form. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, han tilbyr meg gratis ting når jeg blir level 50. For en tulling... Standard det, er det ikke? Jeg vet jeg utnytta mang en slik kvisete fjortis da jeg først begynte med WoW i 2005 og rulla en female night elf. Folk hadde bare seg selv å skylde vel og merke, jeg sa ofte at jeg var mann og postet bilder som beviste det, men likevel ... En fyr lånte meg penger til både mount og epic mount som han aldri ville ha igjen, en annen drev og inviterte meg til raids selv om jeg kun var en shitty druid som egentlig bare var med for å holde meg ute av kampen og combat resse folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg