Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Di derre ja, var det e sa Vet dere hva jeg nettop fant ut? At Bård Torstensen har bass undervisning på Kafè Munken, må nesten ned å hilse på! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ødelagt spist en stor meny fra mac donalds... og er veldig veldig veldig mett! Spiste du menyen? Orka du ikke vente du da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Å dra på maccern kan være greit av og til men seriøst hvis jeg skal ha en skikkelig burger drar jeg på skikkelig burger shappe.er langt til ordentlig mat her jeg jobber Spiste du menyen? Orka du ikke vente du da Gav opp ganske raskt menyen, så jeg bestilte mat da... men det jeg spiste av menyen mettet veldig mye Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 er langt til ordentlig mat her jeg jobber Statoil? Som teknisk sett ligger nærmere enn McDonalds Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Statoil? Som teknisk sett ligger nærmere enn McDonalds Dit gikk ikke bilen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Uff. Nå ble jeg sulten. x) Tardz, lzm. x) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mm.. Mat! Brødskive med leverpostei får duge frem til middag. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Pappa hadde vært i møte på jobben hvor e jobber, så kommer han og en dame opp for å se på meg når e jobber, og ho skryter av at jeg er så flink osv osv, så sitter jeg å spiller :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg kjente det på gikten i dag at det kom til å snø, så gammel er jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg kjente det på gikten i dag at det kom til å snø, så gammel er jeg. Trenger ikke være gammel av den grunn. Kjenner det i hendene og knærne hver gang det blir omslag jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 INTERNET ER TILBAKE! =D Det betyr at nie er tilbake. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 INTERNET ER TILBAKE! =D Det hjelper veldig på selvtilliten min når folk liksom omtaler meg som selve internett. :> Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Edit: Samme sang. Endret 4. mars 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ser ut som videoen har blitt sletta. EDIT: Oi, der kom den tilbake... Endret 4. mars 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 @ Lars: Takk for den. x) @ Zealuu: Any time. Jeg har rota meg bort på arendalinger på nettby. Og de virker. Jah. Litt galne hele gjengen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 @ Lars: Takk for den. x)Du vet jeg er glad i deg, vennen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har rota meg bort på arendalinger på nettby. Og de virker. Jah. Litt galne hele gjengen. Kem då? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kem då? Stemmer det. Skal jeg liksom huske alle sammen? xD Jeg husker hvilken profil jeg begynte på, that's it. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Arendalinger er en gjeng med særinger. Jeg har bilder av Paala og Martin som humper hverandre oppå bilen til Paala. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg