Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke jeg heller, hun var stygg. Første KP du får i fra meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Idrettsgallaen er i grunn rimelig kjedelig å se på, men alternativet er å se "Bridesmaids" med familien, så da kan det være det samme. Snart Norske attraksjoner, så mens jeg venter kan det stå på i bakgrunnen, jeg koser meg med Hansa fatøl og Neverwinter Nights. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke jeg heller, hun var stygg. Første KP du får i fra meg YES! Dette var konge. Liker deg! Idrettsgallaen er i grunn rimelig kjedelig å se på, men alternativet er å se "Bridesmaids" med familien, så da kan det være det samme. Snart Norske attraksjoner, så mens jeg venter kan det stå på i bakgrunnen, jeg koser meg med Hansa fatøl og Neverwinter Nights. Du glemte å kose deg med kvalitetsmusikk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Definer "kvalitetsmusikk"...... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke jeg heller, hun var stygg. Da vil jeg gjerne se chican du kjørte i bakenden... Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hun var stygg. Helt jævlig! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke jeg heller, hun var stygg. Da vil jeg gjerne se chican du kjørte i bakenden... Ahh, fått flere PM'er av admins, som sa at det ikke var greit Men jeg synes hun er utrolig søt ihvertfall! Søtere enn henne bimboen du linket til. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Id hit it. Uansett... Pizza snart :D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Idrettsgallaen er i grunn rimelig kjedelig å se på, men alternativet er å se "Bridesmaids" med familien, så da kan det være det samme. Snart Norske attraksjoner, så mens jeg venter kan det stå på i bakgrunnen, jeg koser meg med Hansa fatøl og Neverwinter Nights. Du glemte å kose deg med kvalitetsmusikk. Åh, det har jeg gjort stort sett hele dagen. Har gått i Clannad, Era, diverse keltisk-inspirert musikk, soundtrackene til LOTR og Harry Potter, samt diverse Enya og Vangelis. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Smurfen, liker du et av bandene/gruppene jeg lister nå? above & beyond, Sunlounger (ft zara taylor), chicane, alice deejay, opeth, pink floyd, rammstein, Beatles, sunbird, kernkraft? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 I WANNA I WANNA I WANNA I WANNA I WANNA IF YOU WANT TO BE MY LOVER Spicegirls. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Eldre enn deg. Det skulle være ironi, men har lært at det ikke fungerer over internett Lurer du, så digger jeg Jarle Bernhoft. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Eldre enn deg. Det skulle være ironi, men har lært at det ikke fungerer over internett Lurer du, så digger jeg Jarle Bernhoft. tipper du er født i 90 pluss, minus 2 år Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Beskytter meg helt fint selv, takk. Tror ikke Bundy er så vanskelig å hanskes med heller. Bare klø meg litt bak øret også gi meg en sjokoladebit så er vi bestevenner for alltid Bitchslap ham, så springer han hjem og begynner å sutte på tommelen inb4 rape gleder meg til fredaaaaag Suksess Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Eldre enn deg. Det skulle være ironi, men har lært at det ikke fungerer over internett Lurer du, så digger jeg Jarle Bernhoft. tipper du er født i 90 pluss, minus 2 år Nei, er gammel. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Definer "kvalitetsmusikk"...... Jarle Bernhoft. Alcest. Yelawolf. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes ikke de er kvalitet. Betyr det at jeg har dårlig smak og du god? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes ikke de er kvalitet. Betyr det at jeg har dårlig smak og du god? Uten tvil. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Holy hell. http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgalla/hamar/19709185/ Se på den overarmen ^^ ÆÆÆÆ, visste at bjørgen var godt trent, men helvete for en overarm! skulle ønske mine også så slik ut Endret 7. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg