Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idrettsgallaen er i grunn rimelig kjedelig å se på, men alternativet er å se "Bridesmaids" med familien, så da kan det være det samme.

Snart Norske attraksjoner, så mens jeg venter kan det stå på i bakgrunnen, jeg koser meg med Hansa fatøl og Neverwinter Nights. :wee:

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller, hun var stygg.

Første KP du får i fra meg :fun:

YES! Dette var konge.

Liker deg! :)

Idrettsgallaen er i grunn rimelig kjedelig å se på, men alternativet er å se "Bridesmaids" med familien, så da kan det være det samme.

Snart Norske attraksjoner, så mens jeg venter kan det stå på i bakgrunnen, jeg koser meg med Hansa fatøl og Neverwinter Nights. :wee:

Du glemte å kose deg med kvalitetsmusikk.

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller, hun var stygg.

Da vil jeg gjerne se chican du kjørte i bakenden...

Ahh, fått flere PM'er av admins, som sa at det ikke var greit :(

Men jeg synes hun er utrolig søt ihvertfall! :love:

Søtere enn henne bimboen du linket til.

Lenke til kommentar

Du glemte å kose deg med kvalitetsmusikk.

Åh, det har jeg gjort stort sett hele dagen.

Har gått i Clannad, Era, diverse keltisk-inspirert musikk, soundtrackene til LOTR og Harry Potter, samt diverse Enya og Vangelis. :)

Lenke til kommentar

Beskytter meg helt fint selv, takk. :p Tror ikke Bundy er så vanskelig å hanskes med heller.

Bare klø meg litt bak øret også gi meg en sjokoladebit så er vi bestevenner for alltid :love:

Bitchslap ham, så springer han hjem og begynner å sutte på tommelen :thumbup:

inb4 rape

gleder meg til fredaaaaag

Suksess

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...