Lader Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da har jeg kommi meg til danmark igjen, og det finnes selvsagt ikkeno snø Her i Oslo snør det nå! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Blackreach er awesome, men man ser jo ingenting. Selv ikke med Candlelight? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Snødde masse på vei til flyplassen i dag tidlig. bah. stikker ned til kjøpenhavn i morra da, men tviler på at det er noe der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vel, du kan jo bruke noen timer her og der, og nyte det. Du klarer vel å si stopp i ny og ne? Noen timer her og der ja... Kanskje jeg er ferdig med spillet om rundt ett år, hvis jeg er rask Du trenger ikke spille mer enn et par uker for å bli "best" i Skyrim. Alt du trenger å gjøre er å ikke ha noe annet å ta deg til. Jeg var vel lvl 63 eller noe etter en 5 dager, og etter å ha tatt et par dagers pause, var jeg klar for å spille enda en uke og og fullføre mainquest etter å ha blitt thane meg her og der leader for hva enn jeg begynte på. Jeg har ikke rørt Skyrim siden 7. desember vel og merke. Så mye annet å spille, World of Tanks, World of Warcraft og Star Wars: The Old Republic til PC, Rock Band 3 og Bejeweled 3 til Xbox 360 og Wordfeud på mobilen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er i Bergen og her er det masse snø Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Regn og + 8 grader... BLÆH! Hater været i Stavanger.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er i Bergen og her er det masse snø O_o Kor i Bergen er du? Eg er nemlig og i Bergen, og her er det ikkje snø i det heile. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Regn og + 8 grader... BLÆH! Hater været i Stavanger.. Jeg vil tilbake til Stavanger med andre ord, i stedet for å sitte i -8 og massevis av sne here in the valley of the Orcs. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil ha mindre regn, og dersom det absolut MÅ regne skal det regne vertikalt . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 det jeg elsker med regn er at det ikke er snø Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er i Bergen og her er det masse snø O_o Kor i Bergen er du? Eg er nemlig og i Bergen, og her er det ikkje snø i det heile. Er vel strengt tatt i Tysse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er vel strengt tatt i Tysse Litt drøyt å kalle Tysse Bergen. Meir deliverance country utafor Bergen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er i Bergen og her er det masse snø Eg vil og! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Gåte: hvis du ikke er gift, samboende, ugift eller tidligere gift, hva er du da? Datasmurf. 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 noen som har peil på om det finnes noen god indisk restaurant i bergen? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som vet hvordan merke en tråd som "løst"? (har selv opprettet den ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) noen som har peil på om det finnes noen god indisk restaurant i bergen? Den i Marken. Mmmmmmh. Trur den heiter India Palace? Edit: Taste of Indian, heiter den! Endret 7. januar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 takk for tips. da sjekker jeg ut den. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som vet hvordan merke en tråd som "løst"? (har selv opprettet den ) Du kan selv sette tråder som løst, men om du ikke veit hvordan så kan du linke meg så kan jeg fikse for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg