Yavel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Venter på mat Imorra må vi kjøre til Gardemoen 03:30 Da skal du sikkert ut å reise, noe som er bra Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja Studietur og kurs da, men artig læll! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja Studietur og kurs da, men artig læll! OJoj hvor skal vi? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ahhh...kaffe. Med ett er tilværelsen mye lysere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 OJoj hvor skal vi? York Og vi tar en veldig kronglete Har ei venninne til meg nå, vi drar først til Frankfurt, før vi drar videre til Manchester. Merkelig omvei (altså, Tyskland! Hæ?), men jaja, det var billig. Og på veien tilbake igjen får vi åtte fine timer i Hamburg. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Gåte: hvis du ikke er gift, samboende, ugift eller tidligere gift, hva er du da? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Forlovet? Død? Forlovet er jo enten samboende eller ugift håper ikke jeg snakket med en død mann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 OJoj hvor skal vi? York Og vi tar en veldig kronglete Har ei venninne til meg nå, vi drar først til Frankfurt, før vi drar videre til Manchester. Merkelig omvei (altså, Tyskland! Hæ?), men jaja, det var billig. Og på veien tilbake igjen får vi åtte fine timer i Hamburg. Heisann, sånn gjorde minstesøss og venninna det da de dro til Birmingham på Twilight-convention i fjor høst også. Kos deg masse i Jordvik. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Etter litt over tjue timer med Skyrim gir jeg opp hele greiene... Nå får jeg ransake huset for å finne en fungerende AUX kabel... Endret 7. januar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Enn å faktisk starte å spille Skyrim. Hohoh! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sjekk også ut musikk i tapsfri kvalitet - kan utgjøre en bitteliten forskjell, det og. Hva er det du koser deg med av utstyr nå da? Lossless-musikk er en selvfølge. DT 770 PRO-headsettet mitt og Asus Xonar DX lydkort. Skrudde av alt lyset, lente meg bakover i stresslessen og satte på forskjellige låter. Var deilig. Meditasjon. Hvordan vet du at de er verd det? Har, som det allerede blitt nevnt, stalket de før. north-west in Europe Norge er nord i Europa, ikke nord-vest. Det blir som å si at lofoten er i nord-vest-norge. Og på veien tilbake igjen får vi åtte fine timer i Hamburg. Høres ut som en enormt koselig tur. Etter litt over tjue timer med Skyrim gir jeg opp hele greiene... Wut? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Etter litt over tjue timer med Skyrim gir jeg opp hele greiene... Wut? Det blir for mye for meg å gjøre. Jeg får en sterk trang til å gjøre alt jeg kommer over, jeg vil ha alt gear, perks osv best mulig. Jeg har nå brukt rundt fem timer på å gå til en ny by, fordi jeg gjør alt jeg kan gjøre på de stedene jeg kommer over. Dette fungerer veldig mye bedre i andre spill enn i Skyrim. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, på ti de med en stor kopp te. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det blir for mye for meg å gjøre. Jeg får en sterk trang til å gjøre alt jeg kommer over, jeg vil ha alt gear, perks osv best mulig. Jeg har nå brukt rundt fem timer på å gå til en ny by, fordi jeg gjør alt jeg kan gjøre på de stedene jeg kommer over. Dette fungerer veldig mye bedre i andre spill enn i Skyrim. Jammen... Det er jo sånn du skal spille spillet. Du skal jo utforske mest mulig! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skal jeg spille det sånn ender jeg opp med å bruke 300 timer på spillet. Det er dessverre ikke noe jeg ønsker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor ikke? Spillet er jo MENT å vare så lenge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 kanskje han har et liv utenom også? Ikke føl deg truffet slim Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sikkert fordi spillet blir dritkjedelig før det har gått fem minutter. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Du er dritkjedelig fra starten av da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg