Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer?

"Jeg er ikke her for å få meg venner, jeg er her for å være meg selv 110% og vinne spillet."

Lenke til kommentar

Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer?

"Kanskje vi kline vilt? Hvem vet? :thumbs: "

Haha jeg tror ikke så mange Amerikanere henger på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund.

Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta.

Hvordan vet du at de er verd det?

Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund.

Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta.

Hvordan vet du at de er verd det?

Han har vel stalka dem selv.

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med bioen min. Kan dere bedømme om jeg fremstiller Norge på en akseptabel måte?

My name is Stian and I’m from Norway. I went on a long journey over the Atlantic hoping to eat burgers every day for a year and experience gunfights in the streets. I’m starting to realize that’s not the reality, but my exchange has still been great thanks to all the awesome Americans that I’ve got to know.

I can tell a bit about Norway; it’s a country north-west in Europe with less than 5 million inhabitants. We are a rich country thanks to all our oil, which is why many people get surprised when they visit us and find out that we have no cars. This is because Norway is basically just mountains, so it’s really hard to make roads, fortunately we live so close to the North Pole that we can capture and use polar bears as transportation.

Peace out, the Viking from the great North

Om dere finner noen feil så skrik ut. Jeg har bare vært her i 4 måneder, så engelsken min er ikke feilfri.

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...