multisync Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi trenger mer hawt-som-faen-bilder! Vi har egne tråder for det Ta en tur i OT-Baren. Tanks, babetråden så jo ikke så ille ut Utrolig hvor sinnsykt bra jenter kan se ut, selv med klær på Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ok, vi trenger litt kos her og. Takk meg senere! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer? "Kanskje vi kline vilt? Hvem vet? " 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer? "Jeg er ikke her for å få meg venner, jeg er her for å være meg selv 110% og vinne spillet." Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer? "Jeg er årsaken til flekkene på gardiner, tepper og sengetøy." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Hvordan vet du at de er verd det? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må skrive en kort bio i årsboken siden jeg er utvekslingsstudent. Jeg kunne bare skrive noe random. Tenker jeg må være litt kreativ siden over 1200 elever får boken. Noen idéer? "Kanskje vi kline vilt? Hvem vet? " Haha jeg tror ikke så mange Amerikanere henger på diskusjon.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Hvordan vet du at de er verd det? Han har vel stalka dem selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Hvordan vet du at de er verd det? Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Hvordan vet du at de er verd det? Han har vel stalka dem selv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Da er jeg ferdig med bioen min. Kan dere bedømme om jeg fremstiller Norge på en akseptabel måte? My name is Stian and I’m from Norway. I went on a long journey over the Atlantic hoping to eat burgers every day for a year and experience gunfights in the streets. I’m starting to realize that’s not the reality, but my exchange has still been great thanks to all the awesome Americans that I’ve got to know. I can tell a bit about Norway; it’s a country north-west in Europe with less than 5 million inhabitants. We are a rich country thanks to all our oil, which is why many people get surprised when they visit us and find out that we have no cars. This is because Norway is basically just mountains, so it’s really hard to make roads, fortunately we live so close to the North Pole that we can capture and use polar bears as transportation. Peace out, the Viking from the great North Om dere finner noen feil så skrik ut. Jeg har bare vært her i 4 måneder, så engelsken min er ikke feilfri. Endret 7. januar 2012 av Naiits Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er enda nærmere til Kautokeino hvor de har reindyr som kan brukes til transport. Tror ikke jeg ville ha hatt en isbjørn foran sleden min hvertfall:-P Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 er dette den nye natt-cafeen, eller er det en annet tråd...? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er en egen natt cafe, men tror de sover der å Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er en egen natt cafe, men tror de sover der å Hmmm - en nattcafe der folk sover på natta'n? Lite vits med noe sånt noe da...!? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vi har de selvfølgelig ikke forran sleder Vi rir de. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er en egen natt cafe, men tror de sover der å Hmmm - en nattcafe der folk sover på natta'n? Lite vits med noe sånt noe da...!? Er vel bare Bundy som poster med seg selv der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er en egen natt cafe, men tror de sover der å Hmmm - en nattcafe der folk sover på natta'n? Lite vits med noe sånt noe da...!? Er vel bare Bundy som poster med seg selv der Som alltid Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er egentlig litt deilig å jobbe på lørdager :O Hva driver dere med godtfolk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Venter på mat Imorra må vi kjøre til Gardemoen 03:30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg