Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 i got your back, bro Pøh, den der er allerede slått av avataren min... nubie Tar vel kvelden nå tenker jeg... Eller... Nei, en episode til. Sodd off Vanskelig å finne noe på pcen min som ikke er nudes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bilder ligger på nettet, Bundy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 WTF. Du skremmer meg. Gravide damer kan deles i to kategorier. De som blir hvaler og bare stygge. Og de som blir søte og fine og som man bare har lyst til å kose på. Satser og tror på at Anfall blir i sistnevnte kategori. Men bbl... Nå skal jeg lese høyt fra Andre Bjerkes samlede verk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gravide damer kan deles i to kategorier. De som blir hvaler og bare stygge. Og de som blir søte og fine og som man bare har lyst til å kose på. Og gjøre ekle ting med. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bilder ligger på nettet, Bundy. Orker da ikke søke opp pics, ffs. Har jo massevis på pcen Gravide damer kan deles i to kategorier. De som blir hvaler og bare stygge. Og de som blir søte og fine og som man bare har lyst til å kose på. Satser og tror på at Anfall blir i sistnevnte kategori. Men bbl... Nå skal jeg lese høyt fra Andre Bjerkes samlede verk. Gravide damer kan deles i to kategorier. De som blir hvaler og bare stygge. Og de som blir søte og fine og som man bare har lyst til å kose på. Og gjøre ekle ting med. Jeg spurte ei om jeg kunne smake på brystmelk, men det var ikke akseptabelt Har seriøst lyst til å smake på brystmelk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det så spennende da? Du drakk jo litervis som liten unge... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det så spennende da? Du drakk jo litervis som liten unge... Jau, men jeg husker ikke smaken. Og ei som lakterer virker som noe deilig å sutte på. Jeg elsker å sutte på nippler fra før av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Alle elsker å sutte på nippler. Kommer av når du var barn, instinkt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Alle elsker å sutte på nippler. Kommer av når du var barn, instinkt. Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) L4r5. Kjør ham med det samme. Ahh, det ble mer mus på meg i dag! Livet er herlig. Av en eller annen grunn vet jeg at du troller. Hva vil du oppnå med å si det til oss? Tror du vi tenker "OMG HAN FIKK MUS, SLIK FÅR JO IKKE VI, HAN MÅ VÆRE KUL ASS !!!oneone" ? Hvorfor i det hele tatt kalle kvinnens kjønnsorgan for mus? Endret 6. januar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Bedre å kalle det for fisk Endret 6. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 L4r5. Kjør ham med det samme. Ahh, det ble mer mus på meg i dag! Livet er herlig. Av en eller annen grunn vet jeg at du troller. Hva vil du oppnå med å si det til oss? Tror du vi tenker "OMG HAN FIKK MUS, SLIK FÅR JO IKKE VI, HAN MÅ VÆRE KUL ASS !!!oneone" ? Hvorfor i det hele tatt kalle kvinnens kjønnsorgan for mus? Fint at du tror jeg troller. Står respekt av det. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men nok om det. Hvordan har dagen vært for dere da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Startet dårlig, ble værre utoverdagen, kom hjem, ble bedre, ble bra, ble dårlig fordi dagen er over og jeg må køye. Orker ikke snu døgnrytmen hver helg, da blir bare uken et helvete. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Startet dårlig, ble værre utoverdagen, kom hjem, ble bedre, ble bra, ble dårlig fordi dagen er over og jeg må køye. Orker ikke snu døgnrytmen hver helg, da blir bare uken et helvete. Ahh, jeg hater døgnrytme! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Btw, musikk på et dyrt lydkokrt med et dyrt headsett, så hører man lyder man aldri har hørt før. Fett. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Btw, musikk på et dyrt lydkokrt med et dyrt headsett, så hører man lyder man aldri har hørt før. Fett. Sjekk også ut musikk i tapsfri kvalitet - kan utgjøre en bitteliten forskjell, det og. Hva er det du koser deg med av utstyr nå da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvem er det verdt å stalke i bergen btw? Fra forumet. Skal nedover om en stund. Flabba, Lemon og Anfall, som jeg kommer på i farta. Btw, musikk på et dyrt lydkokrt med et dyrt headsett, så hører man lyder man aldri har hørt før. Fett. Hmm! Lemon er verdt å stalke, samt anfall. Hihi Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi trenger mer hawt-som-faen-bilder! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi trenger mer hawt-som-faen-bilder! Vi har egne tråder for det Ta en tur i OT-Baren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg