Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dra rett hjem til henne! Husk å ta med masse sjokolade. Og potetgull. Ost og løk, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Faren din og, men han er sikkert død. Nei, erru gæern? Han kan ikke dø. Hvem skulle jeg da ringe i slutten av måneden når kontoen er skrapa? Moren din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva er meningen med dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er ikke det der dama i twilight eller noe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun er pen. "hawt som fanden" ville jeg dog ikke sagt. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun er pen. "hawt som fanden" ville jeg dog ikke sagt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Hun er pen. "hawt som fanden" ville jeg dog ikke sagt. Spesielt når hun smiler, noe hun sjeldent gjør. Fra Dagbladet om Petter Stordalen: Denne barten skapte regelrett oppstandelse. Men har Petter Norges vakreste bart? HVA FAEN! Den ser jo ut som en torturert jævel. Endret 6. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg glemmer alltid å lagre bilder av de jeg syns er "hawt som fanden", så har dessverre ikke noe å bekjempe ditt bilde med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Moren din. Ikke en gang om jeg lå døende av kreft og alt jeg trengte var 50 øre for å bli frisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men hva om du lå døende av tuberkulose og alt du trengte var 25 øre for å bli frisk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Men hva om du lå døende av tuberkulose og alt du trengte var 25 øre for å bli frisk? Ok. Da hadde jeg sendt en SMS med kontonummeret mitt. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Moren din. Ikke en gang om jeg lå døende av kreft og alt jeg trengte var 50 øre for å bli frisk. Føler med deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Harder Better Faster Stronger! *danse* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 The brownies song her *chille* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Nei, jentetizz. Hva er det? stå på Lars! klart meg i 6 og et halvt år nå Good for you. Jeg begynner å få litt for mye mage nå så er faktisk nødt til å prøve å legge om vaner. GL. HEIHEIHEI! Ikke sett griller i hodet hennes! Hu er verpesjuk nok fra før! Edit: Men på den annen side så tror jeg at hu hadde blitt veldig søt som gravid *se for seg* WTF. Du skremmer meg. Jeg glemmer alltid å lagre bilder av de jeg syns er "hawt som fanden", så har dessverre ikke noe å bekjempe ditt bilde med. i got your back, bro Hadde lyst til å legge ut bilde av meg selv, men dere får nøye dere med hun her istedet. Endret 6. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det var faktisk bedre enn hu andre jenta, men fortsatt ikke på toppnivå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 i got your back, bro Pøh, den der er allerede slått av avataren min... nubie Tar vel kvelden nå tenker jeg... Eller... Nei, en episode til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg