L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Cola. Husk; Tynne lange striper. Ikke tjukke. Pass på Anfall, så du ikke finner "Preggers"-bilder på PC-en hans. Da ligger du "tynt" ann... Hysj! Nå hadde jeg planer om å bytte ut p-ringen hennes med en brukt en. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Pass på Anfall, så du ikke finner "Preggers"-bilder på PC-en hans. Da ligger du "tynt" ann... Tror ikke det er noe problem. Har hørt et par lettelses-sukk når tante rød kanskje ikke har kommet som bestillt, men kom likevel på etterskudd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og imens sitter DNFK og venter på enda en forumbaby. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Pass på Anfall, så du ikke finner "Preggers"-bilder på PC-en hans. Da ligger du "tynt" ann... Tror ikke det er noe problem. Har hørt et par lettelses-sukk når tante rød kanskje ikke har kommet som bestillt, men kom likevel på etterskudd Og jeg som trodde jeg skjulte det så godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og imens sitter DNFK og venter på enda en forumbaby. Jeg ville ikke holdt pusten for å si det sånn. Fortsatt masse tøsing som må til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg gjør mitt beste. Er alt for lite jente-nerder i Oslo som henger her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fortsatt masse tøsing som må til. *insinuere at du aldri får nok tøsing* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 For å sitere fra igår. "ALDRI NOK!!!!" Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Cola. Husk; Tynne lange striper. Ikke tjukke. Pass på Anfall, så du ikke finner "Preggers"-bilder på PC-en hans. Da ligger du "tynt" ann... Hysj! Nå hadde jeg planer om å bytte ut p-ringen hennes med en brukt en. Jeg driver ikke med slik. Brus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg driver ikke med slik.Det sa mor di og. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg driver ikke med slik.Det sa mor di og. Faren din og, men han er sikkert død. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 For å sitere fra igår. "ALDRI NOK!!!!" Jeg er i alle fall ærlig! Synes forresten du og Hedvig kan fikse neste forumbaby istedet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Synes forresten du og Hedvig kan fikse neste forumbaby istedet. Hvordan vinne hennes hjerte? Kle meg ut som Luke Skywalker eller Boromir til forumtreffet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, prinsesse Leia Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Haha, da hadde ikke jeg kommet inn på noen utesteder, og dermed ikke muligheten til å vise meg frem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Faren din og, men han er sikkert død. Nei, erru gæern? Han kan ikke dø. Hvem skulle jeg da ringe i slutten av måneden når kontoen er skrapa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dra rett hjem til henne! Husk å ta med masse sjokolade. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En gammel dame som trenger litt selskap på kvelden, som tilfeldigvis har noen millioner på konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, erru gæern? Han kan ikke dø. Hvem skulle jeg da ringe i slutten av måneden når kontoen er skrapa? Meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg