L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har tatt en ed. Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal kjøpe verken godteri eller brus gjennom hele januar. Jeg sleit når jeg var på butikken tidligere i dag. Men jeg klarte å holde meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En måned uten snop? Det klarte jeg i oktober i fjor. Kjempeenkelt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 stå på Lars! klart meg i 6 og et halvt år nå Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En måned uten snop? Det klarte jeg i oktober i fjor. Kjempeenkelt. Du er flink til å lyve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kjempeenkelt. Lett for deg å si. Du er ikke en mann av lav moral som meg. Men denne gangen skal jeg klare det. Har også forbudt dama å kjøpe noe. Ellers hadde jeg hatt et smutthull. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sett en tredjedel av Redd menig Osen... Jeez, han kunne i det minste prøvd, blir bare dumt å se på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 stå på Lars! klart meg i 6 og et halvt år nå Good for you. Jeg begynner å få litt for mye mage nå så er faktisk nødt til å prøve å legge om vaner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du er flink til å lyve. Tull og tøys. Lett for deg å si. Du er ikke en mann av lav moral som meg. Men denne gangen skal jeg klare det. Har også forbudt dama å kjøpe noe. Ellers hadde jeg hatt et smutthull. Du kjenner ikke meg. De andre på jobb går rundt og advarer hverandre mot å legge snop i nærheten av meg, fordi de vet at jeg konsumerer det. Kjapt. Med et smil om munnen. Jeg elsker snop. Inderlig. Lidenskapelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ok. Om du klarte det skal jeg også klare det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det verste var at jeg bestemte meg når det lå en hel melkesjokolade i kjøleskapet. Hver dag når jeg skulle lage meg middag, så lå den der... Stirret på meg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du burde spist den opp første dagen eller gitt den bort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du burde spist den opp første dagen eller gitt den bort. Gi bort sjokolade? Hva tar du meg for? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva tar du meg for? 50 kroner om du ligger stille. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En måned uten snop? Det klarte jeg i oktober i fjor. Kjempeenkelt. Ja, det er i grunn no stress. Gikk store deler av fjoråret uten noen form for snop eller snacks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En måned uten snop? Det klarte jeg i oktober i fjor. Kjempeenkelt. Ikke for oss som blør halvt ihjel en gang i måneden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva tar du meg for? 50 kroner om du ligger stille. Hahaha, okei, burde ha sett den komme. En måned uten snop? Det klarte jeg i oktober i fjor. Kjempeenkelt. Ikke for oss som blør halvt ihjel en gang i måneden Bare slutt å blø det. Finnes en universalmetode for å slutte å blø, som fungerer for så og si alle kvinner. Bli gravid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) HEIHEIHEI! Ikke sett griller i hodet hennes! Hu er verpesjuk nok fra før! Edit: Men på den annen side så tror jeg at hu hadde blitt veldig søt som gravid *se for seg* Endret 6. januar 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har ingen planer om det med det første Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Pass på Anfall, så du ikke finner "Preggers"-bilder på PC-en hans. Da ligger du "tynt" ann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg