Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Faen ta dere. Nå ble jeg sulten Får mekke opp noe kjøttdeig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Faen, jeg skulle jo stå opp klokka 12 i dag. Men neida. Forbanna vekkeklokke. Noen som har gode tips til ørepropper? Mellom 1k og 1,5k! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Melder tilbake at burger med egg og ost er like kvalmt som det høres ut Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er fredag, og jeg skal til York på søndag!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er fredag, og jeg skal til York på søndag!!!!!!!!!!!! gøy! og siden jeg bare må: GGAADDEERRFF Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er fredag, og jeg skal til York på søndag!!!!!!!!!!!! Kan du kjøpe noe til meg da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er fredag, og jeg skal til York på søndag!!!!!!!!!!!! Kan du kjøpe noe til meg da? Synes heller hu skal kjøpe noe kult til Anfall siden hu var så flink Secret Santa. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 egentlig ikke så kult med fredag når jeg må lage biologisammendrag hele helgen fordi vi har prøve på en mandag :hrm: Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er fredag, og jeg skal til York på søndag!!!!!!!!!!!! Kan du kjøpe noe til meg da? Synes heller hu skal kjøpe noe kult til Anfall siden hu var så flink Secret Santa. Hva ga hun? Sjokolade og potetgull? egentlig ikke så kult med fredag når jeg må lage biologisammendrag hele helgen fordi vi har prøve på en mandag :hrm: Den er kjip! Hater den følelsen/opplevelsen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 egentlig ikke så kult med fredag når jeg må lage biologisammendrag hele helgen fordi vi har prøve på en mandag :hrm: Den er kjip! Hater den følelsen/opplevelsen. Til gjengjeld er jeg så badass at jeg stryker under rett i boka. FUCK THE SYSTEM!!!!!! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 egentlig ikke så kult med fredag når jeg må lage biologisammendrag hele helgen fordi vi har prøve på en mandag :hrm: Den er kjip! Hater den følelsen/opplevelsen. Til gjengjeld er jeg så badass at jeg stryker under rett i boka. FUCK THE SYSTEM!!!!!! Fuck that shit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da er jeg klar for helga, to flasker rødvin, et kryssordblad og en pakke Läkerol Salvi. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kun en pakke Läkerol? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 tenkte det samme. Èn pakke går ned på 10 sekunder Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har en god oppskrift på iskaffe? Nettopp lest ferdig Doppler av Erlend Loe forresten, god bok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som har en god oppskrift på iskaffe?Lag litt KNALLSTERK kaffe. Lag isbiter av halvparten og sett halvparten i kjøleskapet.Putt kaffeisbitene i en smoothiemaskin sammen med den avkjølte kaffen og kjør den til isbitene er knust helt. Smak til med kaffefløte/melk og kanel til er fornøyd. PS: Vær forsiktig med kanelen. Blir fort for mye. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Takk, Lars! Elsker enkelheten i oppskriften. Har espressopulver av 100% Arabica Bønner, hvor mye tror du jeg må bruke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Aner ikke. Jeg bruker kun presskanne og Friele Presskannemalt. Og da går det på øyemål. Dobler mengden pulver fra den vanlige kaffen min (som forøvrig sjeldent er svak). Hvis du har noe ekstrakter eller flytende karamell så kan du bruke det også oppi. edit: Faen, jeg glemte å si du må ha oppi en liten dæsj sukker. Helst brunt. Endret 6. januar 2012 av L4r5 glemte noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg